Isola&Lille+julegave Skrevet 2. januar 2014 #26 Skrevet 2. januar 2014 Jeg har 2 fantastiske jenter. Ønsket meg jenter og føler meg utrolig heldig! Hadde blitt mer bekymret enn skuffet om jeg hadde fått gutter. Ikke kan jeg gutter, og så innbiller jeg meg at det er lettere å vokse opp alene med bare mamma som jente enn som gutt. Men jeg hadde garantert blitt like stolt, glad og forelsket i et lite gutte-nurk!
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #27 Skrevet 2. januar 2014 Jeg ønsket meg veldig en gutt og ble lettet på ultralyd:) Kunne jo ikke si det høyt men var litt stresset over tanken på jente. Nå har jeg verdens beste gutt og ikke noe spesielt ønske om jente. Får jeg flere spiller det ikke noen rolle om det er gutt eller jente, men håper litt på enda en prins:) Har også fått kommentarer om at vi må få oss en jente og, skjønner ikke helt hvorfor folk tror at vi automatisk savner en. Anonymous poster hash: 08bf0...946
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #28 Skrevet 2. januar 2014 Vi visste ikke kjønnet når vi skulle ha barn, fordi det er HELT likegyldig!! Innerst inne har jeg alltid trodd jeg kom til å få en liten gutt, og ut kom verdens fineste, mest perfekte gutt! Hadde jeg blitt skuffa over det hadde det vært noe galt med meg! Neste gang vi skal ha barn, skal vi heller ikke vite kjønnet.. Det er ihvertfall helt feil at alle damer vil ha jenter, jeg blir AKKURAT like glad hvis vi får gutt neste gang! Anonymous poster hash: ffb60...e7f
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #29 Skrevet 2. januar 2014 Jeg mæ ærlig innrømme at jeg ble litt skuffet (paff) da nr 3 viste seg å være en gutt. Jeg trodde nemlig det var ei jente. Men den følelsen gikk over i takt med at magen vokste og jeg er så glad for at det var akkurat denne karen som valgte å komme til oss! Anonymous poster hash: 00328...531
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #30 Skrevet 2. januar 2014 Jeg var på 6 ukerskontroll med gutt nr 2. Helsesøstra sa: det blir sikkert jente neste gang. Øøøøøh... What??? Jeg er like glad i guttene som jeg er i jenta <3 Anonymous poster hash: 25aeb...8cd
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #31 Skrevet 2. januar 2014 Venter gutt nr.2, ble kjempeglad når jeg fikk vite at det var en gutt til og hadde blitt like glad om det hadde blitt jente - det bare er så koselig å få vite kjønnet (uten at jeg helt kan forklare hvorfor). Neste gang tror jeg vi velger å ikke vite. Jeg blir litt trist når jeg sier at vi venter en gutt og får til svar at "dere er ennå unge og kan prøve på jente senere..." Som om vi heller skulle ønsker oss en jente. Vi er jo glad for gutten og når vi skal ha flere barn er det ikke fordi vi ønsker det ene eller det andre, men flere barn. Anonymous poster hash: 06f42...323
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #32 Skrevet 2. januar 2014 Vi har en gutt og venter barn nr 2, vet ikke hvilket kjønn babyen har enda. Jeg er kjempespent på å få vite det - og babyen er like ønska uansett! Men OM det er gutt må jeg si jeg gruer meg til tankeløse kommentarer av typen andre her har fått. Det er ikke sikkert vi vil ha flere enn to, uavhengig av hvilket kjønn denne babyen har. "Alle" ønsker jo at vi skal få jente...og det hadde vært stas, men det er det med gutt også Anonymous poster hash: 3bf99...59f
MamsenMedToSmå Skrevet 2. januar 2014 #33 Skrevet 2. januar 2014 Jeg har også inntrykk av at mange tenker slik. Vi har en liten gutt og jeg har flere ganger fått høre: "åh, får håpe dere får en jente neste gang da", "neste gang håper du vel på en jente?". Jeg håper vi har mulighet til å få et friskt barn til jeg, og selvfølgelig hadde det vært gøy med en av hver, men like fint hadde det vært med en gutt til. Har også flere venninner som sier de håpet på jente og ble litt skuffet når de fikk gutter. Jeg kan forstå det med skuffelse om det dreier seg om en forventning som ikke gikk i oppfyllelse, men synes det er ugreit å legge så mye vekt på kjønn.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #34 Skrevet 2. januar 2014 Vi har en gutt og venter et barn til. Vi vet ikke kjønnet. "Alle" sier de håper for vår del at vi får en jente også. Og det snakkes om at særlig mødre blir skuffa om de aldri får ei jente. Hæææ? Jeg blir like glad enten jeg får en gutt eller jente. Har ikke lagt meg opp en eneste mening. Anonymous poster hash: d9ca4...f11 Samme her! Er også gravid med Nr to, har gutt fra før. Folk blir rare når jeg sier det absolutt ikke spiller noen rolle hva vi får. Folk er rare! Anonymous poster hash: 28066...989
Cambri Skrevet 2. januar 2014 #35 Skrevet 2. januar 2014 Jeg har to små gutter og er nå gravid med nummer 3, som vi ikke vet hva blir enda. Og som hos flere andre her, er kommentarene fra slekt og venner at nå håper vi vel at det kommer en liten jente. Jeg håper på et friskt barn jeg! Selvfølgelig hadde det vært morsomt en ei jente denne gangen, men det spiller jo ingen verdens rolle. Vi prøvde ikke på nummer 3 fordi vi absolutt vil ha en jente, men fordi vil vi ha tre barn
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #36 Skrevet 2. januar 2014 Godt forsøk... Haha!!! Jeg har en annen oppfatning. Jentebabyer er kun prinsesser og dill, gutter er mennesker og har karakter. Slik oppfatter jeg det her inne. Ønsker man seg jente eller blir glad for en jente så får man så ørene flagrer. Ønsker man seg gutt eller blir glad for en gutt så er det lykkeønskninger fra "stolte guttemammaer". Leit å se at jenter fortsatt er mindre verd hos mange. Anonymous poster hash: a3118...dd2 Anonymous poster hash: 333bf...277
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #37 Skrevet 2. januar 2014 Jeg har en annen oppfatning. Jentebabyer er kun prinsesser og dill, gutter er mennesker og har karakter. Slik oppfatter jeg det her inne. Ønsker man seg jente eller blir glad for en jente så får man så ørene flagrer. Ønsker man seg gutt eller blir glad for en gutt så er det lykkeønskninger fra "stolte guttemammaer". Leit å se at jenter fortsatt er mindre verd hos mange. Anonymous poster hash: a3118...dd2 Så tullete å si. Anonymous poster hash: d3c89...cc9
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #38 Skrevet 2. januar 2014 Ønsket meg jente, men fikk verdens beste gutt. Nå ønsker jeg meg en gutt til faktisk. Føler at jeg er en god guttemamma, men er ikke så nøye egentlig. Håper at nr to er frisk og god bare Anonymous poster hash: 1a2c0...7da
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #39 Skrevet 2. januar 2014 Jeg har en annen oppfatning. Jentebabyer er kun prinsesser og dill, gutter er mennesker og har karakter. Slik oppfatter jeg det her inne. Ønsker man seg jente eller blir glad for en jente så får man så ørene flagrer. Ønsker man seg gutt eller blir glad for en gutt så er det lykkeønskninger fra "stolte guttemammaer". Leit å se at jenter fortsatt er mindre verd hos mange. Anonymous poster hash: a3118...dd2 Godt forsøk... Haha!!! Anonymous poster hash: 333bf...277
Snuppa09 Skrevet 2. januar 2014 #40 Skrevet 2. januar 2014 Fikk to jenter, som jeg adopterte bort. Har endelig fått min vakre prins!! Så nei, gutt er ingen skuffelse Anonymous poster hash: 8680e...940 Nei men det er kanskje du...
Trultemor85 Skrevet 2. januar 2014 #41 Skrevet 2. januar 2014 Nei!!! Blir dere skuffet over jentebabyer??
Kanutten83 Skrevet 2. januar 2014 #42 Skrevet 2. januar 2014 Var veldig fornøyd med å få to gutter først, ble absolutt ikke skuffet på oul Da vi ventet nr 3 håpet alle rundt oss, bortsett fra min tante, at det ble jente, og jeg håpet litt på jente jeg også. Ikke så mye for prinsesse og dill dall, kan egentlig ikke forklare det. Nå viste det seg at nr 3 var ei jente da, men hadde så absolutt ikke blitt skuffet om hun hadde vært gutt Selv om det var litt deilig å fortelle tanten min at det hun håpet var gutt var ei jente, fordi hun ønsket oss en gutt fordi det å få ei jente ville bli for perfekt for oss...
skjotta Skrevet 2. januar 2014 #43 Skrevet 2. januar 2014 Jeg trodde jeg skulle få jente nr 2. Fikk gutt og elsker ham akkurat som jeg ville gjort hadde han vært jente.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #44 Skrevet 2. januar 2014 Jeg har 2 gutter og 1 jente i rekkefølgen gutt-jente-gutt. Jeg får spørsmål om når nr 4 kommer, ei jente, slik at vi får likt antall. Anonymous poster hash: 00328...531
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #45 Skrevet 2. januar 2014 Da jeg ventet nummer 3 håpte jeg på jente (hadde to fra før) og ut kom gutten vår. Ble så utrolig glad! Og når jeg ventet nummer 4 og 5 håpte jeg også på jenter. Aner ikke hvorfor! Har nå 4 jenter og en gutt. Gutten er verdens snilleste og mest omtenksomme, mens jentene er hormonelle og drama Tenker ofte at 5 gutter hadde vert mye koseligere Er like glad i alle 5 selvfølgelig. Anonymous poster hash: e20b5...c97
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #46 Skrevet 2. januar 2014 Jeg er veldig godt fornøyd med gutten vår - og med jentene våre. Anonymous poster hash: a7213...e59
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #47 Skrevet 2. januar 2014 Nei!!! Blir dere skuffet over jentebabyer?? Jeg blir glad uansett hvilket kjønn jeg får! er jo et barn jeg ønsker meg! Anonymous poster hash: 28066...989
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #48 Skrevet 2. januar 2014 Hvis jeg skulle bli skuffet av å få gutt etter å ha prøvd å bli gravid i lang tid så hadde jeg nok vurdert om jeg egnet meg til å få barn i det hele tatt. Så nei, jeg ble ikke skuffet over å få gutt. Følte heller ikke spesielt større glede i graviditet nr 2 når jeg ventet jente. Anonymous poster hash: d04dd...4cf
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #49 Skrevet 2. januar 2014 Når vi fikk første håpet jeg på gutt. Vi fikk jente, og kjempe gla for det, nå med nr 2 håpet vi på jente igjen, men ble gutt. Men er kjempe glad for det, er jo det samme bare det er velskapt Anonymous poster hash: 5b162...1ea
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #50 Skrevet 2. januar 2014 Nei, jeg har alltid ønsket meg gutter, og heldig som jeg var fikk jeg to friske og herlige gutter <3 skal ikke ha flere barn, fornøyd med de to snuppene jeg har. Rart dette med at kjønn har så mye å si for noen Anonymous poster hash: 56709...837
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå