Gå til innhold

Når rydder du vekk juletre og julepynt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: e914b...f8e

Videoannonse
Annonse
Gjest Julia1984
Skrevet

Idag, senest i morgen!

Julen er over, jeg begynner på jobb igjen og ferien er over. Helt meningsløst å komme hjem til julepyntet hus.

Dette med 13 eller 20 dag jul er helt meningsløst og jeg kjenner ingen som holder på så lenge

Skrevet

13. eller 20.dag. Alt ettersom hvor lenge juletreet holder seg pent. Forøvrig ikke meningsløst i det hele tatt for de av oss som starter jula til jul, og ikke til advent ;)

Skrevet

Vi har ferie ut denne uka, så jeg tenker vi tar det på fredag eller lørdag :)

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

En gang mellom 13. og 20. dag jul, regner med i løpet av neste helg. 

Jeg gidder ikke å kaste ut jula like etter at jeg har fått den inn. Hos oss er det jul i jula; fra julaften til 20. dag jul, ikke i adventstida. Og ja, jeg er gammel og konservativ.  :regler:

Skrevet

Idag, senest i morgen!

Julen er over, jeg begynner på jobb igjen og ferien er over. Helt meningsløst å komme hjem til julepyntet hus.

Dette med 13 eller 20 dag jul er helt meningsløst og jeg kjenner ingen som holder på så lenge

Så fint at du har fasitsvar på dette, da! På vegne av alle oss som vil ha jul i juledagene og ikke i adventstiden, takker jeg for betegnelsen. Fint hvis du kan se litt lenger enn din egen nesetipp neste gang du har lyst til å presentere et fasitsvar. 

Anonymous poster hash: f22d8...0f8

Skrevet

Her forsvinner jula ut ila helgen tenker jeg.

Anonymous poster hash: d4f2c...975
Skrevet

Holder på nå :P

Måtte ha en liten pause, pepperkakehuset er blitt knust i dag ;) tradisjon hos meg. Etterpå pakker jeg bort alt etter jula.

Velkommen hverdagen i morgen :D

Anonymous poster hash: f9074...cfb

Skrevet

Julen forsvinner ut av huset på søndag. 13nde dag jul er vel på mandag tror jeg (?), men pakker vekk på søndag for da har vi litt bedre tid :)

Her ble det pyntet til jul fredag 20nde desember fordi vi reiste på julebesøk på lørdag. Ellers er tradisjonen å pytne på lille julaften! 

Anonymous poster hash: e7329...03b
Skrevet

20. Dag jul (13. Januar)

Anonymous poster hash: 905f7...c08

Skrevet

Tror det forsvinner ila helgen. Gidder ikke i dag, har da andre ting på programmet i dag... nemlig å nyte høytidsdagen og kose oss! Og etter middagen skal vi på kino og se Frost :)

Skrevet

Tror jeg skal begynne i kveld og få ut alt i løpet av morgendagen når samboer begynner på jobb igjen. Er nemlig mye enklere å være produktiv når han er på jobb fordi han hjemme bare sitter å ser på....latsabb!

Anonymous poster hash: 76d5b...8b4
Skrevet

Det forsvant tredje juledag

Anonymous poster hash: 2b46c...e05

Skrevet

13.dag jul og for oss gir det fullstendig mening :)

Skrevet

Er nettopp ferdig med det. Utrolig deilig! Vi rydder det alltid bort 1. jan.

Skrevet

Pyntet til jul lille julaften og tok det vekk andre og tredje juledag

Anonymous poster hash: 9dd17...848

Skrevet

Har begynt å rydde vekk endel i dag, pepperkakehuset gikk allerede i romjula. Men tror treet får stå til i morgen. Og fugleneket får henge vinteren gjennom.

Men innomhus skal det bare være fargefriske tulipaner på bordet her i huset innen helga. Herlig å få jula i hus, og godt å få den vekk også! Nå ser jeg ramover mot lysere tider og vår! 

Skrevet

Idag, har ryddet bort alt, vasket hele huset, styrket gardiner og hengt de opp. Godt å være effektiv:-)

Skrevet

Søndag:-)

Anonymous poster hash: abbaa...3fb

Skrevet

I går.

Anonymous poster hash: 63d82...ad7

Skrevet

Vanligvis 13 dag jul, men treet ble tatt ned i går pga termin. Orker ikke stresse med det på overtid/ med nyfødt i hus.

Anonymous poster hash: 01329...fcc

Skrevet

Tok i det i dag.min bursdag i dag orker ikke mere barnnåler og "rot" nå.

Skrevet

Har pakkes ting ned 13.januar :) Det jeg er oppvokst med selv, og synes det er koselig (er ikke gammel eller konservativ, liker bare stemningen i huset med pyntet fremme).

Skrevet

I morgen tenker jeg..pyntet på lille julaften og nå synes jeg det er nok :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...