LanzaroteJenta Skrevet 1. januar 2014 #1 Skrevet 1. januar 2014 Har tidligere ofte lagt meg kl 04.00 på nyttårsaften, men aldri stått opp da. I år har jeg vært så "heldig" å få prøve det. I går var jeg nødt til å pakke ned mini' er 1 og 2 å haste avgårde til legevakta i taxi da babyen viste sterke tegn til falsk krupp.(Kjipt med 'en bil når mannen jobber sent..) Det gikk bra, og han har vært ok i dag frem til etter nattammingen ca kl 04.00. Da han sovnet igjen pustet han veldig anstrengt og hadde litt "bjeffe-hoste". Det ga seg etter ca 30 minutter, så jeg bestemte meg for å se ann formen hans. I mellomtiden har toåringen våknet og ville at Mamma skulle "se på"- altså sitte ved sengen til han sovnet igjen. Nå sitter jeg da på sofaen i joggissen og pledd i tilfellet det blir aktuelt å dra på legevakta igjen. Mannen ligger å snorker etter lang spillejobb natt. Kjenner litt at det var ikke akkurat den beste starten på det nye året, men det kunne jo ha vært værre. Vurderer å finne frem konfektesken og "rydde opp" litt i den. Godt nytt år til dere!
sug lut Skrevet 1. januar 2014 #2 Skrevet 1. januar 2014 Håper du gjorde alvor av konfektrydding, ingen grunn til å dra rotet med seg inn i nytt år. Og så håper jeg lille og du fikk sove...
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 1. januar 2014 #4 Skrevet 1. januar 2014 Stakkars lille, håper formen er bedre nå Godt nytt år jenter
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 1. januar 2014 #5 Skrevet 1. januar 2014 Falsk krupp er så slitsomt. Håper dere har det bra i dag!
★julestjerne★ Skrevet 1. januar 2014 #6 Skrevet 1. januar 2014 Håpar på snarleg bedring. Her overnatta vi hjå svigers. Sat oppe til nesten 2, hvilket er det lengste eg har vore oppe sida i fjor jul. Så litt mot normalt her også. Eldste låg på rom med besteforeldra og vekte dei kl 9.30, minien forstod at mamma trengte søvn og bad om mat rett før 8 og sov deretter til 11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå