Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #1 Skrevet 31. desember 2013 Er i uke 37 og har hittil ikke fått et eneste strekkmerke. MEN så oppdaget jeg nå at det faen meg har kommet 3 lille på siden!! Blir disse svakere tror dere?! Anonymous poster hash: f3ff8...5bb
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #2 Skrevet 31. desember 2013 LILLA ikke "lille" Anonymous poster hash: f3ff8...5bb
Brennheite Badeand Skrevet 31. desember 2013 #3 Skrevet 31. desember 2013 Er i uke 37 og har hittil ikke fått et eneste strekkmerke. MEN så oppdaget jeg nå at det faen meg har kommet 3 lille på siden!! Blir disse svakere tror dere?! Anonymous poster hash: f3ff8...5bb Selvfølgelig blir de svakere! Jeg så ut som en tiger med nummer to, og et drøyt år etter fødsel er det knapt mulig å skimte spor av de merkene jeg hadde.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #4 Skrevet 31. desember 2013 Jeg fikk mange lilla strekkmerker da jeg gikk gravid. De var store,brede og lilla. Nå, 9 mnd etter er de blitt lysere i fargen men de synes fortsatt godt.. Anonymous poster hash: 67887...564
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #5 Skrevet 31. desember 2013 Er i uke 37 og har hittil ikke fått et eneste strekkmerke. MEN så oppdaget jeg nå at det faen meg har kommet 3 lille på siden!! Blir disse svakere tror dere?! Anonymous poster hash: f3ff8...5bb Du får ingen medfølelse av meg som fikk hele magen full i første svangerskap, enda jeg smurte og spiste sunt. Hadde liten mage også. Moren min med 4 barn fikk ikke et eneste et så urettferdig det kan være. Fikk i tillegg puppene fulle og noen saftige på flere cm i tykkelse på sidene der hvor du klager. Er det noen jeg er stolte av, så er det akkurat de på sidene. Resten kunne jeg vært spart for! Anonymous poster hash: c06ad...6e8
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #6 Skrevet 31. desember 2013 Jeg skulle ønske det var det eneste jeg kunne klage på. Jeg mistet mitt nyfødte barn rett etter fødsel for ti mnd, og tre strekkmerker hadde jeg dritte i. Lykke til med fødsel, men ikke glem perspektivet. Anonymous poster hash: 86469...c21
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #7 Skrevet 31. desember 2013 Strekkmerker forsvinner/ blekner med tiden. Magen min ser ut som har blitt angrepet av en Bjørn denne gangen men kan ikke si det bekymrer meg. Sist var det borte på 4 mnd. Anonymous poster hash: 0f2d7...771
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #8 Skrevet 31. desember 2013 Strekkmerker forsvinner ikke, men blir hvite. Anonymous poster hash: efa35...763
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #9 Skrevet 31. desember 2013 Hadde jeg bare hatt noen strekkmerker skulle jeg vært glad til. Har to store arr på magen etter en fødsel som holdt på å gå galt for både mor og barn. De strekkmerkene jeg fikk legger jeg ikke merke til engang. Jeg vet det sikkert er liten trøst for deg, men er det det "verste" du kan oppleve gjennom svangerskapet så er du heldig. Anonymous poster hash: e7edb...7b2
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #10 Skrevet 1. januar 2014 Strekkmerker forsvinner ikke, men blir hvite. Anonymous poster hash: efa35...763 Mine forsvant faktisk. Ingen, ikke engang jeg kunne se at jeg hadde hatt. De var små i utgangspunktet, men godt synlige rett etter fødsel. Regner med jeg ikke er like heldig en gang til men det bryr meg fint lite. Anonymous poster hash: 0f2d7...771
Tjofsen Skrevet 1. januar 2014 #11 Skrevet 1. januar 2014 Har magen full av strekkmerker, med det gjør meg ingenting. Synes det er koselig å tenke på at jenta vår har laget dem.
spiresnart Skrevet 1. januar 2014 #13 Skrevet 1. januar 2014 Huff, du må ha det fælt Her er hele magen full, ser ut som en svær zebra
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #14 Skrevet 1. januar 2014 Godt å høre at de hvertfall blekner. Skjønner at det kanskje virker blåst å skulle klage på noen få strekkmerker når så mye annet fært skjer i verden, men man må jo kunne få lov til å bli lei seg for ting da. For meg, som har celluitter på lår og rumpe selv om jeg er tynn, så har magen vært det eneste fine med kroppen min. Men nå er jeg redd den blir dekket med strekkmerker:( Anonymous poster hash: f3ff8...5bb
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #15 Skrevet 1. januar 2014 Har magen full av strekkmerker, med det gjør meg ingenting. Synes det er koselig å tenke på at jenta vår har laget dem. Jenta di har ikke laget dem, din tulling! Anonymous poster hash: 7ac09...40b
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #16 Skrevet 1. januar 2014 Jeg skulle ønske det var det eneste jeg kunne klage på. Jeg mistet mitt nyfødte barn rett etter fødsel for ti mnd, og tre strekkmerker hadde jeg dritte i. Lykke til med fødsel, men ikke glem perspektivet. Anonymous poster hash: 86469...c21 Fullstendig unødvendig kommentar! Veldig trist med babyen din, men det var unødvendig å kommentere sånn til en vordende mamma som nok også har større bekymringer i livet enn strekkmerker. Det må da kunne gå an å klage på 'bagateller' selv om noen mister barna sine. Jeg har selv mistet min nyfødte lille gutt pga hjertefeil, men bruker da ikke det som argument mot at andre kan klage over barn som sover lite eller strekkmerker osv. Kanskje du selv skulle tenke litt over perspektivet ditt? Anonymous poster hash: a644d...6cc
Tjofsen Skrevet 1. januar 2014 #17 Skrevet 1. januar 2014 Har magen full av strekkmerker, med det gjør meg ingenting. Synes det er koselig å tenke på at jenta vår har laget dem. Jenta di har ikke laget dem, din tulling! Anonymous poster hash: 7ac09...40b Jaja! Det er hormonelt betinget bla bla. Hadde ikke hatt dem hadde jeg ikke vært gravid. Synes man kan være stolt over strekkmerkene sine. Det er synlig bevis på hva kroppen har vært gjennom. Tulling kan du være selv!
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #18 Skrevet 1. januar 2014 Er i uke 37 og har hittil ikke fått et eneste strekkmerke. MEN så oppdaget jeg nå at det faen meg har kommet 3 lille på siden!! Blir disse svakere tror dere?! Anonymous poster hash: f3ff8...5bb Huff, er det noe jeg ikke vil ha, så er det akkurat det. Gruer meg selv til jeg begynner komme inni 3 trimester. Håper jeg har arvet min mor, at jeg ikke får et eneste ett.. Anonymous poster hash: 8c21a...0aa
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #19 Skrevet 1. januar 2014 Har magen full av strekkmerker, med det gjør meg ingenting. Synes det er koselig å tenke på at jenta vår har laget dem. Jenta di har ikke laget dem, din tulling! Anonymous poster hash: 7ac09...40b Jaja! Det er hormonelt betinget bla bla. Hadde ikke hatt dem hadde jeg ikke vært gravid. Synes man kan være stolt over strekkmerkene sine. Det er synlig bevis på hva kroppen har vært gjennom. Tulling kan du være selv! Stolt av at kroppen er skamfert?? Snakk om å lure seg selv Anonymous poster hash: 7ac09...40b
Tjofsen Skrevet 1. januar 2014 #20 Skrevet 1. januar 2014 Har magen full av strekkmerker, med det gjør meg ingenting. Synes det er koselig å tenke på at jenta vår har laget dem. Jenta di har ikke laget dem, din tulling! Anonymous poster hash: 7ac09...40b Jaja! Det er hormonelt betinget bla bla. Hadde ikke hatt dem hadde jeg ikke vært gravid. Synes man kan være stolt over strekkmerkene sine. Det er synlig bevis på hva kroppen har vært gjennom. Tulling kan du være selv!Stolt av at kroppen er skamfert?? Snakk om å lure seg selv Anonymous poster hash: 7ac09...40b Ja, tenk at jeg er stolt av å ha fått et barn. Strekkmerker er en del av pakka for mange, og jeg ser ingen grunn til å la verden gå under på grunn av det.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #21 Skrevet 1. januar 2014 Hmm... Noen strekkmerker var da også noe å bli lei seg for. Skaff deg perspektiv, jente! Anonymous poster hash: b438f...ed1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå