Gå til innhold

I dag tar jeg farvel med 2013

Anbefalte innlegg

Skrevet

For et innholdsrikt år!

Det har bydd på gleder, seier, overraskelser, utfordringer, opplevelser, sorg og tap.

Fra å miste min kjære unge bestefar brått og uventet,arrangere konfirmasjon bare et par uker etter å ha båret og senket kista hans, til å vente nytt liv i kommende år.

Det har bydd på familiedrama, galskap i form av innkjøp av båt, jeg fikk omsider overtalt mannen til å bli med på "sydentur" og fikk hekta ham på sol og varme ( snakker om seier her assa).

Vi har kommet et godt stykke videre på husprosjektet. Jeg føler at dette året har jeg blitt en bedre mamma, fått en ny ro, et annet perspektiv på livet.

Jeg er langt tålmodigere og roligere, mulig fordi jeg har funnet en indre ro jeg tidligere manglet.

Jeg håper og tror 2014 blir et fint og spennende år. Det blir nye utfordringer, nye opplevelser og så har jeg lovt meg selv å bli bittelitt flinkere til å besøke venner og familie, nesten et lite nyttårsforsett. Men, det må vente til kvalmen gir seg og kreftene vender tilbake.

Godt nyttår!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg beundrer dere som er flinke og reflekterer over året som har gått. 

Jeg registrerer at det har gått, og at det er et nytt på trappene, men å gå i meg selv og finne ut hva jeg har lært om meg selv og andre i det foregående året, det har jeg ikke tilgang til fra hovedarkivet. Access denied. Der ligger det mye godt lagret på harddisken jeg har problemer med å hente opp igjen, så da får det heller ligge til en annen gang ;)

Håper kvalmen din gir seg snart, og at du får et feiende flott år med mange fine båtturer!  :)

Ønsker forøvrig et feiende flott år til alle de andre vakre krangledamene også! :D

Edit: Ønsker også en nyfunnen forståelse av hvordan forumbilder og -videoer fungerer. For der forsvant bildet igjen. Jaja. 

Godt nyttår! 

Endret av Mama Christmas
Skrevet

2013 var fint og fyldig, på alle vis, unntatt økonomien som var radmager og ræva i mange måneder men tok av mot slutten. Jeg er så stolt over å ha laget så bra unger og så bra liv. Og så er jeg takknemlig for alle de fine menneskene jeg har i livet mitt, gamle og nye. Jeg ønsker meg faktisk bare en ny arm neste år.

Skrevet

Dere altså, er bare de beste! Takk for nok et år med hemmelige venner i bakhånd- dere er så gode å ha! Klem

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Et tungt år er lagt bak meg, et nytt år er ferskt og fullt med håp og spenning. Jeg håper og tror at jeg er kommet sterkere ut av det, som jeg har gjort andre år, det som ikke knekker meg gjør meg sterkere.

Børster av meg og reiser meg opp, dette blir et fint år :)

Godt nytt år kjære og herlige krangledamer, ser frem til mange gode samtaler :)

Skrevet

jeg tok også favel med 2013, og det med glede. Det har vært et tungt år, med mange tanker og tunge beslutninger. Jeg avslutta det med å flytte hjemmefra, og slutten på året var egentlig ikke så verst, og jeg gleder meg nå til en ny vår i 2014, hvor alt skal bli bra, og bekymringene bagatellmessige :)

Hæppi nujer evrybåddy!

Skrevet

2013 har vært et år på det jevne for meg. Mange fine hverdager og ikke de største høydepunktene. Greit det, vi fungerer fint sammen vi fem som skal fungere sammen. Ungene klarer seg bra, mannen jobber fortsatt for mye og jeg har begynt å nyte alenekveldene enda mer enn før. Hadde fin alenetur til Paris med minsteungen i mai og fin bilferie med hele gjengen i Europa. Livsbelastningen er den samme som før, med en forelder som svinner hen i ingenting og jeg har stadig dårlig samvittighet for at jeg ikke er der nok. Jeg har fått ny jobb mot slutten av året og er ennå ikke helt sikker på om det var et bytte til noe jeg ønsker å fortsette i lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...