Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #1 Skrevet 31. desember 2013 Har ei venninne som er det. Hun har ikke følelser for mannen lengre. Mannen tror alt er som normalt. Velger å bli pfa barna Anonymous poster hash: 5241a...98c
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #2 Skrevet 1. januar 2014 Ja.... Anonymous poster hash: a94ab...c3e
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #3 Skrevet 1. januar 2014 ja. og vi er mange... pga barna og penger Anonymous poster hash: 95fef...8ba
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #4 Skrevet 1. januar 2014 Aldri! Jeg hadde ikke klart å være i et forhold bare fordi vi har barn sammen. Anonymous poster hash: c3141...21e
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #5 Skrevet 1. januar 2014 Aldri! Jeg hadde ikke klart å være i et forhold bare fordi vi har barn sammen. Anonymous poster hash: c3141...21e da har du sikkert økonomisk og familiesituasjon som gjør det mulig å gjennomføre et brudd ja, et bittert kommentar fra en som mangler begge deler og sitter i et elendig hat-forhold kun pga barna og økonomien, og forsøker å gjøre det beste ut av dette Anonymous poster hash: 95fef...8ba
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #6 Skrevet 1. januar 2014 Ja.... hadde ikke klart annen hver jul osv osv Anonymous poster hash: aa9ff...dc2
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #7 Skrevet 1. januar 2014 Jepp. Mest praktisk. Anonymous poster hash: f25ce...1f0
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #8 Skrevet 1. januar 2014 Jeg hadde gjort det meste for å holde sammen, men ville ikke vert sammen med mannen for enhver pris. Barna betyr mest i verden for meg, men barne oppdager fort om foreldre ikke har det bra sammen, og jeg ville ikke vert et eksempel for dem ved å leve i et dårlig ekteskap. Heldigvis har jeg stilt meg selv bra økonomisk, og er ikke avhengig av mannen for å klare meg. Anonymous poster hash: c72e8...fe8
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #9 Skrevet 1. januar 2014 Synd det er så mange :'( håper dere finner kjærligheten og får opptjent deres egne penger :-) Anonymous poster hash: 5241a...98c
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #10 Skrevet 1. januar 2014 Er vel ikke "kun" det, det er jo en mektig god grunn! Barna er den største delen av mitt liv. De dikterer jobben jeg har, reisevei, fleksibilitet etc. De dikterer hvilke voksne jeg tilbringer mest tid sammen med. Dermed barn på samme alder. De dikterer hvor vi bor, hva vi ønsker for dem i hverdagen etc. Vårt felles prosjekt i denne verden er barna, og ingen andre kan være like engasjert og støttende i dette livsprosjektet som deres far. Vi samarbeider godt! Dessuten er han en kjekk fyr, som gjør meg mo i klærene enda ;-) Anonymous poster hash: d3662...5b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå