Gå til innhold

Lar du ungdommen få stjerneskudd alene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker nok ikke helt klart, begynte jo å sende opp fyrverkeri når jeg gikk på barneskolen.

14-åringen skal ut med venner og vil ha med stjerneskudd, er det greit?

Anonymous poster hash: ea4d4...302

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, stjerneskudd synes jeg er greit.

Anonymous poster hash: 51688...20c
Skrevet

Nei! Hvert år får mange barn og unge brannskader og øyeskader pga stjerneskudd på nyttårsaften. Det brukes kun hjemme, under oppsyn av edrue voksne.

Anonymous poster hash: 54234...776

Skrevet

En 14-åring synes jeg kan få med seg stjerneskudd :)

Anonymous poster hash: 7e3d7...3a1
Skrevet

Hvordan er det mulig å skade seg med stjerneskudd?

Skrevet

Det spruter og gnistrer, det kan sette fyr på klær og da spesielt vinterjakker i syntetisk materiale, det kan gi alvorlige brannskader i hender og ansiktet, og aller verst i øynene.

Skrevet

Det spruter og gnistrer, det kan sette fyr på klær og da spesielt vinterjakker i syntetisk materiale, det kan gi alvorlige brannskader i hender og ansiktet, og aller verst i øynene.

Men en normal 14-åring er da voksen nok til å vite at man ikke skal vifte med pinnen opp i ansiktet på noen, eller holde det nært klær! Er ikke 6-åringer det er snakk om her...

Skrevet

Men en normal 14-åring er da voksen nok til å vite at man ikke skal vifte med pinnen opp i ansiktet på noen, eller holde det nært klær! Er ikke 6-åringer det er snakk om her...

En 14-åring er ofte mer uansvarlig enn en 6-åring, og da særlig sammen med andre på samme alder. Jeg har vært vitne til en stygg ulykke med stjerneskudd hos en tenåring. Det ble store brannskader og varig svekket syn. I tillegg fikk vedkommende store skader i hendene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...