Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #1 Skrevet 31. desember 2013 Noen som har forslag til hva jeg skal lage til dessert når vi skal ha tapas? Er ikke jeg som skal lage alt til tapas - det er fordelt på alle som skal komme...så det er ikke nødvendig at det tar kort tid selv om det heller ikke gjør noe Anonymous poster hash: 8626b...04e
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #2 Skrevet 31. desember 2013 Noen som har forslag til hva jeg skal lage til dessert når vi skal ha tapas? Er ikke jeg som skal lage alt til tapas - det er fordelt på alle som skal komme...så det er ikke nødvendig at det tar kort tid selv om det heller ikke gjør noe Anonymous poster hash: 8626b...04e kommer unger på 5 år også... Anonymous poster hash: 8626b...04e
DramaMama Skrevet 31. desember 2013 #3 Skrevet 31. desember 2013 Når jeg har tapas lager jeg alltid ulike minidesserter - altså små søte munnfuller. Lager 3-5 typer. Eksempler på dette kan være små Sarah Bernhardt, mini-oreokaker, mini-sitronmarengspaier, minicupcakes, shotglass med sjokolademousse eller fromasj, makroner med ulikt fyll, shotglass med gele/sjokoladepudding toppet med vaniljesaus og strø for barna. Mange muligheter! Men dette er relativt tidkrevende - jeg elsker å dille med sånt, så for meg er det bare moro. Vil du ha kun en dessert til alle er pannacotta enkelt å lage, og faller også i smak hos barna. Lykke til.
MillaCamilla Skrevet 31. desember 2013 #4 Skrevet 31. desember 2013 Vi skal ha pasjonsfruktspannacotta med hvit skokolade etter tapasen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå