Gå til innhold

dessert til tapas..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har forslag til hva jeg skal lage til dessert når vi skal ha tapas? Er ikke jeg som skal lage alt til tapas - det er fordelt på alle som skal komme...så det er ikke nødvendig at det tar kort tid selv om det heller ikke gjør noe ;)



Anonymous poster hash: 8626b...04e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

Noen som har forslag til hva jeg skal lage til dessert når vi skal ha tapas? Er ikke jeg som skal lage alt til tapas - det er fordelt på alle som skal komme...så det er ikke nødvendig at det tar kort tid selv om det heller ikke gjør noe ;)

 

Anonymous poster hash: 8626b...04e

 

kommer unger på 5 år også...

 

Anonymous poster hash: 8626b...04e

Skrevet

Når jeg har tapas lager jeg alltid ulike minidesserter - altså små søte munnfuller. Lager 3-5 typer. Eksempler på dette kan være små Sarah Bernhardt, mini-oreokaker, mini-sitronmarengspaier, minicupcakes, shotglass med sjokolademousse eller fromasj, makroner med ulikt fyll, shotglass med gele/sjokoladepudding toppet med vaniljesaus og strø for barna. Mange muligheter! :) Men dette er relativt tidkrevende - jeg elsker å dille med sånt, så for meg er det bare moro. Vil du ha kun en dessert til alle er pannacotta enkelt å lage, og faller også i smak hos barna. Lykke til. :)

Skrevet

Vi skal ha pasjonsfruktspannacotta med hvit skokolade etter tapasen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...