Gå til innhold

Spår et par stykker igjen nå!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fisken, jeg heter Marita.

Når vil vi merke bedring hos sønnen vår med lungebetennelse? :( Er så lei meg ... Syntes ikke det virker som han har det noe godt i natt :(Anonymous poster hash: ee1be...41c

Litt feil rekkefølge, beklager til de andre som var før. Til Marits, jeg spår dessverre ikke helse/sykdom :( beklager og god bedring til sønnen din..Anonymous poster hash: 43b74...fd8

Okei. Takk for svar iallefall :)

Men.. Sleip som jeg er i disse nattevåkstimene :)

Vil jeg og samboeren bestå som et par? Altså, vil ting bedre seg for oss?

Anonymous poster hash: ee1be...41c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vekten. Heidi. Kan du se noe om økonomien bedrer seg? Er skikkelig på minussiden og ser ingen løsning i nær framtid. Ligger så mye etter med regninger at når jeg nå får lønn i januar forsvinner ca 90% av lønnen til desemberutgifter. Takknemlig for svar.

Anonymous poster hash: f9848...e20
Skrevet

Tvilling. Hvordan kommer det til å gå med samboerforholdet vårt?

Jeg ser ingen brudd hos dere. Tvert i mot..

Du høres ikke lykkelig ut, tviler du på han? Du stoler ikke nok på han? Jeg ser som sagt ingen brudd.. Dere har vært sammen lenge, og har for mye til å la det gå til spille for ubetydelige ting. Denne er jeg interessert i å få tilbakemelding på hvis du kan, du var så veldig mottakelig følte jeg! Har du prøvd å bruke din sjette sans selv?? ;)

Anonymous poster hash: 43b74...fd8

Skrevet

Tusen takk! Er ikke helt lykkelig i forholdet nei. Føler at hans moralske kompass svinger etter vinden og at der er vanskelig å stole på han pga det. Hmm morsomt å høre at jeg er åpen av deg. Fått høre det ved flere anledninger, men ikke utfoldet meg innenfor den sjette sans. Stoler imidlertidig veldig på den.

Skrevet

Elisabeth , Skorpion og kommer jeg til å få ett barn til og hva får vi ?

Anonymous poster hash: 4ef73...77d

Skrevet

Skytten.

Barn i fremtiden?

Får ikke noe opp på deg, jeg ser ikke så langt inn i tiden, men det kan også bety at du er litt mer lukket og vanskelig å lese. Så ikke ta dette svaret som nei på graviditet i 2014.. :)

Takk for at du tok deg tid likevel :)

Anonymous poster hash: c1def...335

Hvis du fortsatt er våken, kan du prøve å sette deg til rette og åpne deg litt opp for meg? Pust ut og la tankene dine flyte, si til deg selv at du er mottakelig og klar for dette barnet, gjerne hold en hånd på magen. Prøver å få kontakt med deg om 5 min, gjerne bekreft at du er klar!

Oppdaget dessverre ikke at du hadde skrevet dette etterpå. Hvis du har tid og overskudd, så prøver jeg gjerne en annen gang.

Send meg gjerne en pm - men kan forstå om du ikke ønsker å avsløre hvem du er.

Godt nytt år :)

Anonymous poster hash: c1def...335

Skrevet

Tror dere på dette tullet? Ler meg skakk😃

Anonymous poster hash: 3e856...acc

Skrevet

Jeg ler enda mer av at folk ber om åbli spådd etter at "spåkona" har sagt hun er ferdig og skal legge seg. 😂

Anonymous poster hash: 1d38d...516

Skrevet

Fiskene Linda

Blir jeg gravid i år?

Skrevet

Herregud, tror dere på dette tullet? Haha!

Anonymous poster hash: 226f2...2c6

Skrevet

Elisabeth , Skorpion og kommer jeg til å få ett barn til og hva får vi ?

Anonymous poster hash: 4ef73...77d

Jeg ser en graviditet på deg i 2014. Dere kommer til å få åttlinger! Alle blir gutter. Nyt tiden dere har nå! Dere kommer til å være dauslitne om ett år.

Skrevet

Vannmann. Linda. Velger jeg samboeren eller den nye forelskelsen?

Anonymous poster hash: 397a4...e43

Du ender ikke opp med noen av de, men med din beste venninne. Det tar litt tid før du innser at du er lesbisk, men i løpet av 2014 er du der :) lykke til!

Skrevet

Jeg heter Tina. Stjernetegn fiskene.

Vi flytter på nyåret, til ny ukjent plass.

Kommer vi til å trives med tiden? Hva bringer framtiden på denne nye plassen? Vi starter liksom på ny, og veldig spent på om dette var det rette for oss?

Anonymous poster hash: fed7b...19c

Dessverre går det ikke så bra. Ungene bare krangler, mannen stikker av med nabokona og ungene, og du sitter igjen alene i huset. Lykke til!!

Skrevet

Jomfru. Heter Hege. Hva skjer med jobb og lønn fremover?

Anonymous poster hash: 2d4cf...edc

Du velger å gi opp karrieren og satse på ett yrke som luksusprostituert. Det går kjempebra, og du er millionær før året er omme! Lykke til!

Skrevet

Skorpion,vil jeg finne kjærligheten og evt få flere barn?

Skrevet

Vekten. Bente. Vil jeg bli gravid igjen og kjønn, når ?

Anonymous poster hash: b9879...dc5

Skrevet

Urwa... Vekt. Hvor mange barn får jeg?

Jeg ser 12 barn på deg.

Skrevet

Du vil aldri finne kjærligheten igjen, men du vil få ett barn til ved jomfrufødsel :)

Skrevet

Vekten. Bente. Vil jeg bli gravid igjen og kjønn, når ?

Ja, du vil bli gravid i løpet året. Vanskelig å se kjønn, det er sannsynligvis en hermafroditt.

Skrevet

Jomfru. Heter Hege. Hva skjer med jobb og lønn fremover? Anonymous poster hash: 2d4cf...edc

Du velger å gi opp karrieren og satse på ett yrke som luksusprostituert. Det går kjempebra, og du er millionær før året er omme! Lykke til!Anonymous poster hash: 226f2...2c6 [/

Typisk ei som er født bak om ei hes.

Skrevet

Du vil aldri finne kjærligheten igjen, men du vil få ett barn til ved jomfrufødsel :)Anonymous poster hash: 226f2...2c6
til deg anonym som svare slik på våre som til en som har sagt hun kan spå,kan ihvertfsll fjerne anonym knappen!
Skrevet

Du vil aldri finne kjærligheten igjen, men du vil få ett barn til ved jomfrufødsel :)Anonymous poster hash: 226f2...2c6
til deg anonym som svare slik på våre som til en som har sagt hun kan spå,kan ihvertfsll fjerne anonym knappen!

Meeh, har ikke lyst. Samme hvem som spår vel, bare tull uansett.

Skrevet

Væren,Ann Kristin.

Kjærligheten.

Anonymous poster hash: 340f2...827

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...