Gudrun, Jason & Lillebror Skrevet 31. desember 2013 #26 Skrevet 31. desember 2013 Tyr. Tror du jeg får noen flere barn? Gutt eller jente? :-)
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #27 Skrevet 31. desember 2013 Jeg heter Tina. Stjernetegn fiskene. Vi flytter på nyåret, til ny ukjent plass. Kommer vi til å trives med tiden? Hva bringer framtiden på denne nye plassen? Vi starter liksom på ny, og veldig spent på om dette var det rette for oss? Anonymous poster hash: fed7b...19c
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #28 Skrevet 31. desember 2013 Skytten. Barn i fremtiden? Får ikke noe opp på deg, jeg ser ikke så langt inn i tiden, men det kan også bety at du er litt mer lukket og vanskelig å lese. Så ikke ta dette svaret som nei på graviditet i 2014.. Anonymous poster hash: 43b74...fd8 Takk for at du tok deg tid likevel Anonymous poster hash: c1def...335
Voilà Skrevet 31. desember 2013 #29 Skrevet 31. desember 2013 (endret) Valget står mellom noe menneskerelatert og sosialt mot noe mer rettet innen data/kontor. Du velger det første. Du er et sosialt menneske og vil ut å treffe folk, ikke gro fast i et og samme innemiljø, jeg ser deg jobbe innen helse osv. Anonymous poster hash: 43b74...fd8 Dette svaret var til New Girl! Anonymous poster hash: 43b74...fd8 Takk for svar! Vil du ta noe i tillegg? Har allerede slått fra meg enkelte yrker innen helse. Kommer aldri til å bli lege helsefagarbeider eller sykepleier. Hva bør jeg da velge? Innen data og kontor hadde vært fint om jeg fikk brukt kreativiteten min. Er det noe likevel? Når jeg slår fra meg selve dataen og kontoret, men likevel gå til lignene? Endret 31. desember 2013 av New Girl
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #30 Skrevet 31. desember 2013 Vannmann. Stina. Hvordan går det med kjærligheten? Får opp et veldig ferskt forhold på deg! Eller.. mer som forelskelse. Dere er veldig forskjellige på en del punkter, men med noen kompromisser kan dette bli veldig bra! Gi og ta, prat om forskjellene med en gang. Han må forandre på noe for deg. Så om du ikke har noen så er han rett rundt hjørnet. Er du i et dårlig forhold, så vil du fort finne en annen, igjen, ser forelskelse!! Anonymous poster hash: 43b74...fd8
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #31 Skrevet 31. desember 2013 Anne, Væren. Er han den rette? Anonymous poster hash: 2e6c5...e14
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #32 Skrevet 31. desember 2013 Løven. Tonje. Vil jeg og samboer bli gravide innen sommeren? Anonymous poster hash: 5e810...5e3
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #33 Skrevet 31. desember 2013 Skytten. Barn i fremtiden? Får ikke noe opp på deg, jeg ser ikke så langt inn i tiden, men det kan også bety at du er litt mer lukket og vanskelig å lese. Så ikke ta dette svaret som nei på graviditet i 2014.. Anonymous poster hash: 43b74...fd8 Takk for at du tok deg tid likevel Anonymous poster hash: c1def...335 Hvis du fortsatt er våken, kan du prøve å sette deg til rette og åpne deg litt opp for meg? Pust ut og la tankene dine flyte, si til deg selv at du er mottakelig og klar for dette barnet, gjerne hold en hånd på magen. Prøver å få kontakt med deg om 5 min, gjerne bekreft at du er klar! Anonymous poster hash: 43b74...fd8
Stina <3 Skrevet 31. desember 2013 #34 Skrevet 31. desember 2013 Vannmann. Stina. Hvordan går det med kjærligheten?Får opp et veldig ferskt forhold på deg! Eller.. mer som forelskelse. Dere er veldig forskjellige på en del punkter, men med noen kompromisser kan dette bli veldig bra! Gi og ta, prat om forskjellene med en gang. Han må forandre på noe for deg. Så om du ikke har noen så er han rett rundt hjørnet. Er du i et dårlig forhold, så vil du fort finne en annen, igjen, ser forelskelse!! Anonymous poster hash: 43b74...fd8 Takk! Er i ett veldig dårlig forhold nå. Er betatt av en annen.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #35 Skrevet 31. desember 2013 Krepsen, Hanne. Ser du noen flere barn på meg? Anonymous poster hash: d44c1...f0a
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #36 Skrevet 31. desember 2013 Vannmann. Stina. Hvordan går det med kjærligheten?Får opp et veldig ferskt forhold på deg! Eller.. mer som forelskelse. Dere er veldig forskjellige på en del punkter, men med noen kompromisser kan dette bli veldig bra! Gi og ta, prat om forskjellene med en gang. Han må forandre på noe for deg. Så om du ikke har noen så er han rett rundt hjørnet. Er du i et dårlig forhold, så vil du fort finne en annen, igjen, ser forelskelse!! Anonymous poster hash: 43b74...fd8 Takk! Er i ett veldig dårlig forhold nå. Er betatt av en annen. Takk for tilbakemelding. Ser du blir sammen med en annen innen kort tid.. Anonymous poster hash: 43b74...fd8
♥Nemi♥ Skrevet 31. desember 2013 #37 Skrevet 31. desember 2013 Håper du har tid til meg:) har ikke blitt spådd før:p
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #38 Skrevet 31. desember 2013 Vekt. Kjærlighet? Ser deg i en liten down-periode nå. Ser deg ikke alene.. Denne perioden går over, planetene har jobbet litt mot deg men det blusser snart litt og litt opp igjen, stjernene står heldigvis ikke på samme sted igjen Anonymous poster hash: 43b74...fd8
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #39 Skrevet 31. desember 2013 Fisken, jeg heter Marita. Når vil vi merke bedring hos sønnen vår med lungebetennelse? Er så lei meg ... Syntes ikke det virker som han har det noe godt i natt Anonymous poster hash: ee1be...41c
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #40 Skrevet 31. desember 2013 Sønnen min er vannmann.. Om det har noe å si.. Anonymous poster hash: ee1be...41c
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #41 Skrevet 31. desember 2013 Tvilling. Hvordan kommer det til å gå med samboerforholdet vårt? Jeg ser ingen brudd hos dere. Tvert i mot.. Du høres ikke lykkelig ut, tviler du på han? Du stoler ikke nok på han? Jeg ser som sagt ingen brudd.. Dere har vært sammen lenge, og har for mye til å la det gå til spille for ubetydelige ting. Denne er jeg interessert i å få tilbakemelding på hvis du kan, du var så veldig mottakelig følte jeg! Har du prøvd å bruke din sjette sans selv?? Anonymous poster hash: 43b74...fd8
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #42 Skrevet 31. desember 2013 Fisken, jeg heter Marita. Når vil vi merke bedring hos sønnen vår med lungebetennelse? Er så lei meg ... Syntes ikke det virker som han har det noe godt i natt Anonymous poster hash: ee1be...41c Litt feil rekkefølge, beklager til de andre som var før. Til Marits, jeg spår dessverre ikke helse/sykdom beklager og god bedring til sønnen din.. Anonymous poster hash: 43b74...fd8
Fero Skrevet 31. desember 2013 #43 Skrevet 31. desember 2013 Hvis du fortsatt er våken og i siget: Maria, vekt, når flytter vi ut fra nåværende bosted?
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #44 Skrevet 31. desember 2013 Snubba. Vil forholdet vare? Tar deg som en skytte, livet ditt ville vært kaos som skorpion Jeg tror du vil velge å gå ut etterhvert, det vil bli ditt valg. Men det tar lang tid før du er klar for det, nå er du trygg. Anonymous poster hash: 43b74...fd8
MammaTil3søte Skrevet 31. desember 2013 #45 Skrevet 31. desember 2013 Tyren kommer ting til å ordne seg?
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #46 Skrevet 31. desember 2013 Takk til de jeg fikk spå, da er det natten på meg, dette ble maraton! Sov godt Ts Anonymous poster hash: 43b74...fd8
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #47 Skrevet 31. desember 2013 Takk til de jeg fikk spå, da er det natten på meg, dette ble maraton! Sov godt Ts Anonymous poster hash: 43b74...fd8
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #48 Skrevet 31. desember 2013 Kreps Tine Vil jeg få nr 3? Sitter spiren alerede? Anonymous poster hash: aae2d...64b
Meg og alle gutta Skrevet 31. desember 2013 #49 Skrevet 31. desember 2013 Skorpion 27 år Får jeg meg ny jobb i løpet av 2014?
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #50 Skrevet 31. desember 2013 Kjedelig at du hoppet over meg:( Anonymous poster hash: fed7b...19c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå