Gå til innhold

Hvilken dress til ettåring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini skal ha dress til barnehagen, er 16 måneder.

77 cm lang og liten/lett.

Holder det med str 80 hvis dressen er god i str, eller skulle jeg gå opp i størrelse.

Jeg er i utgangspunktet inteteresert i en dress som passer nå i vår, og forventer å møtte kjøpe ny til neste vinter.

Og hvilken anbefaler dere? Ser at name it dresser er på 30%, er dette en dress som dere kan anbefale?

Har mest lyst på Molo, men det er jo en annen prisklasse.

Anonymous poster hash: a2adc...d49
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velg en dress som er lett, feks. Reima, og som har god bevegelighet.

Anonymous poster hash: e020b...a34
Skrevet

Er en del tilbud på stormberg.no nå.. Bra dresser er det også. Dresser er ofte litt store i størrelsen. Kanskje bli 86 for stort? Kan jo kjøpe en i str 80 og spørre om du kan bytte den til en str større om den ikke passer? Det gjør jeg med sko da 2 av barna har vanskelige føtter..

Anonymous poster hash: 7b64b...465

Skrevet

Takk for svar!

Ja jeg tror egentlig 80 holder.

Vet bare ikke hvor mye penger jeg skal legge i en dress som skal brukes i tre, fire måneder..

Anonymous poster hash: a2adc...d49
Skrevet

Reima er best,god og romslig :)

Anonymous poster hash: b7ff6...fb6
Gjest Julia1984
Skrevet

Skal du ha vinterdress eller vårdress?

Ikke noe behagelig for de små hvis du kjøper en vinterdress som skal vare utover våren...

Når det er sagt, Reima er super vinterdress, reflex er super vårdress - den er helt tynn og man bare regulerer med tynn ull under ved kalde vårdager

Gjest Julia1984
Skrevet

Forresten, styr laaaangt unna Name it vinterdress, særlig for de yngste. Den er veldig tung, stiv og klumpete. Gjør bevegelighet vanskelig

Skrevet

Sjekk barnas hus, salg der nå på både vinter og vårdresser, Reflex har gode vårdresser og nå er de på halv pris om ikke mer.Racoon vinterdresser så jeg også til halv pris der. Ellers har Stormberg mye bra tilbud, de er ofte store i str. Reima er gode vinterdresser. Ville tatt str.80 i vinterdress, det er ikke lett for så små å bevege seg i en for stor dress. Den kommer til å se nesten ubrukt ut, og du kan lett få solgt den etterpå eller evt bruke den på neste barn.

Anonymous poster hash: 2cdb9...66b
Skrevet

Vi er kjempefornøyd med både vinterdressen og vårdressen til reima. De er romslige i størrelsen, men vi har 80 i vårdress og 86 i vinterdress, vår er 79 cm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...