Gå til innhold

Hva er dine nyttårsforsetter for 2014?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er dine nyttårsforsetter for 2014?

Videoannonse
Annonse
Gjest thricane
Skrevet

Har mange jeg:-)

Skal fortsette med fire treningsøkter pr uke, to styrke og to kondisjon/intervall. Målet er å klare 80 kg i knebøy og 5 km under 25 min.

I 2014 skal vi benytte oss av lokal mat, vi er andelsbønder, og skal ikke reise på eks harryhandel. Målet er også at alt vi kjøper (unntatt klær og hygiene) skal kjøpes brukt på Finn.no

Hva er dine?

Skrevet

Bli gravid... Men det er ikke lett å gjøre så mye mer med da. Kanskje mer et håp enn nyttårsforsett.

Spare mest mulig penger til bolig.

Trene og spise sunt.

Er ikke så voldsom på nyttårsforsetter...

Skrevet

Legge meg senest 23:30 , med eller uten gubben

Skrevet

Bli en bedre mamma for verdens skjønneste 2 åring :)

Anonymous poster hash: f03d5...46b
Skrevet

Bli flinkere til å planlegge handling.

Bruke mindre penger.

Stramme opp kroppen etter stort vekttap.

Skrevet

Fortsette min vekt nedgang. Nå har jeg gått ned14 kilo på 3 månder. Har 30 kilo igjen. Og bli bedre av min depresjon.

Skrevet

Trene to-tre dager i uka. Trente hver dag før, men så mister jeg motivasjonen etter to tette svangerskap med kvalme og bekkenproblemer.

Bruke mindre penger, blant annet bli flinkere med matbudsjettet.

Samboeren og jeg skal ha kjørestekveld en gang i uken. Og vi skal ha mer sex.

Vi skal også bli flinkere til å rydde. Kaste unna eller selge det vi ikke bruker. Har liten leilighet, med små muligheter for oppbevaring.

Ellers skal jeg bli flinkere med å lese pensum. Skal være forberedt på det tema vi skal ha om på forelesning.

Anonymous poster hash: 55e4f...86b

Skrevet

Også skal vi kjøpe hus :)

Anonymous poster hash: 55e4f...86b

Skrevet

Begynne å ta godt vare på kroppen og helsen min. Spise sundt og begynne å bevege meg!

Skrevet

Sette av mer tid til kjæresten. Være flink til å fortsette treningen og bli en mer tålmodig mamma og kjæreste.

Skrevet

Mer tid til venner

Mer sex

Løpe 1000 km totalt i 2014

Skrevet

Slutte å la meg tråkke på... Dette ved å enten gå ut av forholdet eller at familievernkontoret kan få oss til å kommunisere bedre.

I tillegg så skal jeg prøve i år og å bli flinkere å planlegge. På det viset håper jeg å få bedre tid til meg selv og barna.

Og sist men ikke minst jobbe aktivt med selvtilliten min... Dette håper jeg kommer litt lettere med å ta tak i de to første...

Jeg skal med andre ord få meg et liv 😊

Anonymous poster hash: 5459a...ef5

Skrevet

bli flinkere til å jobbe mye mer med skolearbeid.

Skrevet

Mere stabil økonomi, begynne å studere igjen, løpe ett maraton, pusse opp leiligheten og kanskje mest viktig mere familie tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...