Gå til innhold

Alicante....hjelp? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finner ingen reise forum her inne men kan jo hende at jeg bare er blind. Er det noen som har et ferie hus som de kan anbefale å leie? Vi er 9 stk. Voksne og barn som reiser sammen. Trenger tips. Vet at det er mange på finn men ville høre om noen har erfaring med å leie bil og hus kontra charter :) alle tips mottas med takk :)

Anonymous poster hash: 7b775...f39

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Feriehus er helt supert om man reiser mange sammen! :)

Vi leide hus i Calpe i sommer (fly til Alicante og kjørte leiebiler til Calpe). Leide et stort hus med basseng fra et norsk ektepar, fant annonsen på Finn. Vi har alltid leid hus og har aldri dratt på charter, så kan ikke sammenligne det. Men vi synes det er deilig å ha hus/basseng/uteområde helt for oss selv. Kjekt å grille og lage mat når vi vil, eller spise ute når vi ønsker det. Med leiebiler står vi også fritt til å reise rundt i området og oppleve litt forskjellig.

Anonymous poster hash: 5a3f5...691
Skrevet

Takk for svar! :) husker du hva huset heter? Hva om vi drar bare oss. Altså jeg ,mannen og 3 barn? Tror du det blir kjedelig ? :) har alltid reist med charter. Da har vi blitt kjent med andre. Tror dere det kan bli kjedelig og bare være oss i et hus?

Skrevet

Vi flyr til Alicante og ferierer i leilighet i alfaz del pi hvert år. Ligger mellom Albir og Altea. Basseng og norsk tv samt Internett.

Må ha leiebil for å komme oss rundt, men det er veldig billig.

Så drar vi i Terra Mitica, aqualandia, stranden i Villla Joiosa og handle kan man gjøre på La Marina eller kjøre inn til Alicante.

Skrevet

Takk for svar! :) husker du hva huset heter? Hva om vi drar bare oss. Altså jeg ,mannen og 3 barn? Tror du det blir kjedelig ? :) har alltid reist med charter. Da har vi blitt kjent med andre. Tror dere det kan bli kjedelig og bare være oss i et hus?

Søk på Casa May på Finn :) Om bare dere reiser så blir nok akkurat det huset i største laget tenker jeg. Om det blir kjedelig vet jeg ikke helt, spørs hvor flinke barna er å leke med hverandre kanskje?

Mye kjekt å dra rundt på i området, i tillegg til det hun over her nevner: Mundomar, Terra Natura, gamlebyen i Altea, Guadalest osv.

Anonymous poster hash: 5a3f5...691

Skrevet

Mine foreldre leier ut en villa med basseng, norsk tv, internett+++ ca 7 min å gå til stranden. Det er i Torrevieja. Jeg har selv jobbet for et norsk utleiefirma i samme by som jeg kan anbefale

Skrevet

Supert! :) skal sjekke med disse plassene! Tar gjerne mot flere erfaringer :)

Skrevet

Anbefaler å leie bil og eget hus med basseng!

Vi bodde litt nord for Torrevieja (ciudad quesada), topp utstyrt nytt feriehus!

Sjekk om du finner Casa Vibeche:)

Skrevet

Hva heter det huset, happiness4life? :)

sendt pm :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...