Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #1 Skrevet 29. desember 2013 så virker det ekstra skummelt å bli gravid, rett og slett fordi man har prøvd så uendelig lenge at hvis man mister da vil det føles så meningsløst. Er livredd for at jeg skal bli gravid gjennom IVF for så å miste. Jeg vet virkelig ikke om jeg tør å gå gjennom IVF, bare på grunn av det. Jeg er livredd for å bli gravid selv om det jeg ønsker mest er et barn. Andre som har prøvd lenge eller som har mistet før som kjenner på dette? Anonymous poster hash: f4fc6...44f
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #2 Skrevet 29. desember 2013 Vi er litt i samme båt, bortsett fra at jeg blir gravid hele tiden, men mister hver gang. 3 aborter på 6 mnd... Nå føles det tryggere å ikke være gravid. Nesten så jeg gruer meg til å få positiv test igjen. Trist. Anonymous poster hash: 5a4fe...c6b
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #3 Skrevet 29. desember 2013 Vi prøvde i over 3 år før jeg ble gravid - rett før vi skulle begynne på prøverørsbehandling. Ble mest glad, men selvsagt bekymrer man seg uansett. Mest begynnelsen. Lykke til! :-) Hvor lenge har dere prøvd forresten? Vet det høres simpelt og banalt ut, men jeg har troen på daglig bærsmoothie, litt mosjon og å ligge med beina og rumpa høyt etter samleie.... Har fungert to ganger for oss som hadde veldig liten sjanse til å få det til... Anonymous poster hash: fd44a...bd6
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #4 Skrevet 29. desember 2013 Vi er litt i samme båt, bortsett fra at jeg blir gravid hele tiden, men mister hver gang. 3 aborter på 6 mnd... Nå føles det tryggere å ikke være gravid. Nesten så jeg gruer meg til å få positiv test igjen. Trist. Anonymous poster hash: 5a4fe...c6b Det må være så vondt. Jeg forstår godt at du gruer deg. Jeg håper at det går bedre for dere neste gang. Anonymous poster hash: f4fc6...44f
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #5 Skrevet 29. desember 2013 Vi prøvde i over 3 år før jeg ble gravid - rett før vi skulle begynne på prøverørsbehandling. Ble mest glad, men selvsagt bekymrer man seg uansett. Mest begynnelsen. Lykke til! :-) Hvor lenge har dere prøvd forresten? Vet det høres simpelt og banalt ut, men jeg har troen på daglig bærsmoothie, litt mosjon og å ligge med beina og rumpa høyt etter samleie.... Har fungert to ganger for oss som hadde veldig liten sjanse til å få det til... Anonymous poster hash: fd44a...bd6 Oi, gratulerer! Det er helt fantastisk selv om tre år er lang tid å vente på at det skal klaffe av seg selv. Vi har prøvd i 3 år vi også. Det hadde vært flott om det hadde hjulpet med godt kosthold og mosjon, men vi kan dessverre ikke få barn naturlig uansett hvor sunne vi er. IVF er vår eneste mulighet. Anonymous poster hash: f4fc6...44f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå