Gå til innhold

Smokker på tåteflasker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker dere dem samme smokkene til nestemnan?

Jeg syns det virker litt feil og bruke dem på nytt, men vil høre hva dere syns...

Anonymous poster hash: e9615...5f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må også legge til at dem ble lite brukt da babyen ble ammet, og det skal nestemann også.... Hilsen hi.

Skrevet

Har bare ett barn, men ville aldri brukt smokkene igjen nei.

Anonymous poster hash: a529f...7df

Skrevet

Nei, kaster de etter 2-3 mnd. De kan bli morkne over tid. 

Anonymous poster hash: 74bca...c8c
Skrevet

Jeg har ammet mine og aldri brukt flasker, men det er "engangsutstyr" altså. Utrolig ekkelt å vurdere gjenbruk av slikt.

Anonymous poster hash: a4919...285

Skrevet

Jeg har ammet mine og aldri brukt flasker, men det er "engangsutstyr" altså. Utrolig ekkelt å vurdere gjenbruk av slikt. Anonymous poster hash: a4919...285

Når det står at hi syns det virker feil og bruke det på nytt betyr det ikke at hun vurderer det...

Skrevet

Kjøpte nye tutter til flaskene ja, følte det ble som å gi ungen nr to arvede narresmokker jeg ;)

Anonymous poster hash: 7794b...5db
Skrevet

Bruker bare smokker av silikon. Så lenge de er hele og fine, så koker jeg dem og bruker dem til nestemann. Skjønner ikke hvorfor det er ekkelt?

Anonymous poster hash: daadd...c4e

Skrevet

Kjøpte nye tutter til flaskene ja, følte det ble som å gi ungen nr to arvede narresmokker jeg ;)Anonymous poster hash: 7794b...5db

Er avent flasker, så får vist ikke nye smokker siden dem har kommet med nye flasker...

Skrevet

Kjøpte nye tutter til flaskene ja, følte det ble som å gi ungen nr to arvede narresmokker jeg ;)Anonymous poster hash: 7794b...5db

Er avent flasker, så får vist ikke nye smokker siden dem har kommet med nye flasker...

Da kjøper du alt nytt!

Anonymous poster hash: a4919...285

Skrevet

Smokkene skal uansett byttes hver 3 mnd så hadde ikke brukt dem nei.

Skrevet

Er avent flasker, så får vist ikke nye smokker siden dem har kommet med nye flasker...Anonymous poster hash: e9615...5f2

Da kjøper du alt nytt! Anonymous poster hash: a4919...285

Ja, er vel ganske logisk når man ikke får kjøpt di nye smokkene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...