Mama Christmas Skrevet 29. desember 2013 #1 Skrevet 29. desember 2013 Det var først etter jeg hadde laget majonesen at jeg fant ut at man godt kan bruke hele egget. Litt sent altså. Men nå sitter jeg her altså med to eggehviter, og vil helst slippe å kaste de, samtidig som jeg helst skulle ha sluppet noen store braduljer for å få brukt de, a la lage pavlova, verdens beste eller lignende. Noen som har enkle ting jeg kan bruke de til?
frk Nilsen Skrevet 29. desember 2013 #2 Skrevet 29. desember 2013 Bruk dem i en omelett ( i tillegg til vanlige egg) Marengs/pikekyss til ekstra søtt på nyttårsaften Liten nøttebunn som du kan ha over sjokoladdeganche over Jeg lagde bearnaise i dag og har 4 eggehviter til overs... Lukter pavlova til dessert nyttårsaften
amandine Skrevet 29. desember 2013 #3 Skrevet 29. desember 2013 Eggehviter, i motsetning til eggeplommer, kan fryses. Merk m vekt og frys i pose.
Mama Christmas Skrevet 29. desember 2013 Forfatter #4 Skrevet 29. desember 2013 Takk skal dere ha! Skal gruble litt på det kansje jeg lager omelett til frokost i morgen. Hvis ikke, så hiver jeg de i fryseren. Takk og bukk
Gjest Fru Banderas Skrevet 29. desember 2013 #5 Skrevet 29. desember 2013 Jeg tenker den perfekte bombe du kan kaste på noen som er teite.
weihnachtmarkblomstre Skrevet 29. desember 2013 #6 Skrevet 29. desember 2013 (endret) 5 til overs her! Kombinert med et for stort nøttelager blir det nøtteroser (Under korkeken og de sju slaga...) Endret 29. desember 2013 av weihnachtmarkblomstre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå