Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #1 Skrevet 29. desember 2013 Fødselen nærmer seg og denne gangen blir det Riks. Har hatt to fødsler på Bærum sykehus. Flere som har født der og vil dele erfaringer. Kjenner jeg er spent da det er et ukjent sted sammenlignet med Bærum. Anonymous poster hash: d6dbe...0c6
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #2 Skrevet 29. desember 2013 Jeg fødte der for 14 måneder siden. Gikk 10 dager over termin og fødsel ble satt i gang. Etter 1,5 døgn med rier resulterte det med akutt keisersnitt. Tross all dramatikken ble det en veldig fin opplevelse. Følte meg 110% trygg på føden. Kunne ikke tenkt meg å føde noe annet sted enn Riksen etter det jeg opplevde. Barsel derimot var en mindre god opplevelse, kanskje mest fordi jeg måtte dele rom med en som luktet kebab, snorket og ikke snakket norsk. Så ikke dagslys på 4 dager fordi jeg ikke lå ved vinduet og hadde et forheng mellom meg og hun andre. I tillegg følte jeg meg dårlig fulgt opp av personellet der. Anonymous poster hash: 2f07a...030
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #3 Skrevet 29. desember 2013 Gammelt og rigid system hvor det som gjaldt på begynnelsen av nittitallet, fortsatt er best for mor og barn. Far blir helt glemt, og det er ingen familierom feks. Medisinsk behandling er jo i toppsjiktet, men det familiære og psykiske blir helt glemt. Anonymous poster hash: f71ef...9f0
Tullball Skrevet 29. desember 2013 #4 Skrevet 29. desember 2013 Selve fødselen var bra. Men siden jeg fødte på sommeren så var det fullt på barsel. Lå på gynekologisk i noen timer før jeg ble liggende på gangen i vente på rom. Lå der i 7timer (ikke kult rett etter fødsel). Når jeg først fikk rom så var jeg stort sett fornøyd.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #5 Skrevet 29. desember 2013 Og de har ikke lystgass. Anonymous poster hash: f71ef...9f0
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #6 Skrevet 29. desember 2013 Og de har ikke lystgass. Anonymous poster hash: f71ef...9f0 Det stemmer ikke helt. Jeg fikk lystgass under det akutte keisersnittet i 2012. Anonymous poster hash: 2f07a...030
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå