Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #1 Skrevet 29. desember 2013 vurderer denne i dag, men mener den fikk litt dårlige anmeldelser? hva syns barnet ditt? Anonymous poster hash: a6e5c...17e
gresskar Skrevet 29. desember 2013 #2 Skrevet 29. desember 2013 Mine barn likte den veldig godt:-) jente 5 år og gutt 7 år. Gutten ville kjøpe gilmen når den kommer på dvd. Har ikke sett den jeg da ;-)
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #3 Skrevet 29. desember 2013 Jeg har tvillinger på 5 år. Gutten likte den veldig godt, mens jenta syntes den var litt langtekkelig Anonymous poster hash: cce9a...444
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #4 Skrevet 29. desember 2013 Min gutt på 7 år elsker dinosaurer- og også denne filmen! Han vil kjøpe filmen når den kommer på dvd. Anonymous poster hash: 40006...4bc
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #5 Skrevet 29. desember 2013 Jeg så den sammen med mine barn på fem og snart tre år. (Fant ikke ut før det var for sent at det var sjuårsgrense, minstemann hadde egentlig ikke lov til å se den... Men det gikk heldigvis bra, han fikk være med inn uten protester, og syntes ikke den var skummel.) De likte den veldig godt, begge to. Men som voksen må jeg si jeg har sett bedre barnefilmer... Anonymous poster hash: ab795...afc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå