Gå til innhold

Når byttet dere ut babysetet til dere små?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini her er ni mnd og veier ca 10 kg. Og virker skikkelig misfornøyd hver gang vi skal ut og kjøre og setter han i setet. Prøver vi og ta han ut av setet så er alt bare bra igjen.

Vi har setet som skal plasseres bakovervendt og fra ni kg som neste setet.

Men jeg lurer på om dere ville ha byttet setet hvis dere var i min situasjon eller om dere har noen andre tips??

Og jeg er ikke interesert i og få teite svar som hvor dum jeg er som en gang tenker på og snu sønnen min når han bare er ni mnd o.s.v..

Har jeg lyst på kjeft så spør jeg heller bare noen andre som alltid er negative.

Spør om råd eller tips her for og få bedre kjøreturer med sønnen min..

Anonymous poster hash: a6fc8...a44

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men dersom neste sete også er bakovervendt er det vel ikke noe problem? Vi byttet til besafe izi combi da hun var 7 mnder.

Skrevet

vi bytta ved 9 mnd alder, men selvfølgelig til et som er bakovervendt! hvorfor kjøpe neste sete som er forovervendt når de helst skal sitte bakover i flere år??

Anonymous poster hash: cb7c8...4ff
Skrevet

Ok. Bare lurte på om det var litt tidlig,vi bytta ikke så tidlig med førstemann nemlig.

Vi har bakovervendt sete som nr 2 vi Anonym Bruker.

Hi

Anonymous poster hash: a6fc8...a44

Skrevet

Her byttet vi fra babysetet til bakovervendt besafe når mini var 6 mnd, da hun ikke fikk plass i babysetet lenger. Gikk kjempefint!

Skrevet

men hvis du har bakovervendt sete så skjønte jeg ikke hvorfor du skrev at du ikke ville ha negative kommentarer på at du skulle snu han? da skal du jo ikke det :P  Kan hende han vil trives bedre i større sete, da kommer de gjerne litt høyere opp også, kan se litt mer. 

Anonymous poster hash: cb7c8...4ff
Skrevet

Synes du er litt selvmotsigende her. vi byttet i omtrent den alderen til BeSafe iZi Kid X3 ISOfix . den skulle vare til 4 år ca. Men ungen vår ble for stor til den da hun var 3 1/2 , så byttet til sete 3 som var fremovervendt da. synes egentlig det var for tidlig, men hun var da 106 cm og 17,5 kg :) 

Hadde aldri satt en baby fremovervendt. 

Anonymous poster hash: 20aee...63f
Skrevet

Bytter når lillemor ble for lang i ryggen, dvs at selene var nedenfor skuldrene. Hun var vel rundt 9mnd. Byttet til cybex sirona som er fra 0-18kg.

Anonymous poster hash: 52e4c...692

Skrevet

Byttet når han var ca 6 mnd, da var han for lang i ryggen til Maxi Cosien.

Bytta til bakovervendt BeSafe sete, og han var storfornøgd med å komme opp og få sjå ut vinduet når vi var på tur :)

Skrevet

Kan godt hende han trives bedre med nytt sete, da blir de sittende litt anerledes og får sett mer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...