Ugl@ ruger... Skrevet 28. desember 2013 #1 Skrevet 28. desember 2013 (endret) Ting tyder på at det helsikkes hypermesis- trollet har bestemt seg for å torturere meg denne gangen også. Har enten ligget gjemt under dyna, eller hengt over doskåla fra jeg våkna i formiddag. Mann og de yngste er hos svigers. På et vis greit, men jeg savner mannen fryktelig. Begynte å sippe som en unge i telefonen da han ringte i sta. Han ante nemlig at jeg ikke var helt ærlig med ham tidliger i dag, så de kommer hjem litt tidligere i morra. Han var litt oppgitt over at jeg ikke har sagt fra, da hadde de reist hjem i dag. Over nyttår så har jeg å pelle meg til legen ga han beskjed om, så jeg får et eller annet mot kvalmen. Blæh, liker ikke å ta piller...men må man så må man. Dette her er jo ikke liv laga overhode, jeg er jo ubruktelig for tida. Galgenhumoren og selvironen er tynnslitt...og i visse øteblikk spørr jeg meg selv om hva i helvete jeg har utsatt meg for? Men har overlevd dette helvete en gang tidligere, og fikk en herlig unge jeg virkelig ikke kunne vært foruten. Så da fård et tåles at man spyr, sover og synes synd på seg selv noen uker, verden og livet går videre...tross alt. Kryper herved tilbake under dyna før neste kvalmebølge kommer.... Endret 28. desember 2013 av Juleugl@ ruger i skjul....
Barbarella og froskebarna Skrevet 28. desember 2013 #2 Skrevet 28. desember 2013 Uff, du har min dypeste medfølelse!! God bedring blir jo feil å si, siden det ikke hadde vært noe særlig å plutselig bli kvitt kvalmen heller. Men jeg håper den ikke blir verre og at du holder ut! Husk at det er for en god sak
Himmel og hav Skrevet 28. desember 2013 #3 Skrevet 28. desember 2013 Næmmen, stakkars deg! Det der unner jeg ingen! Håper du får noe som hjelper - du kan jo ikke campe foran do resten av svangerskapet. Krya på dig!
Iiiiik Skrevet 29. desember 2013 #4 Skrevet 29. desember 2013 Å, så kjipt! Stor klem til deg, håper du kan få noe hjelp til å dempe de verste toppene.
Mama Christmas Skrevet 29. desember 2013 #6 Skrevet 29. desember 2013 Uff og uff, sender stor sympatiklem! Håper du slipper å slite med det hele veien, og at du kan få noe for å ta brodden av det verste.
Ugl@ ruger... Skrevet 29. desember 2013 Forfatter #7 Skrevet 29. desember 2013 Da har jeg sovet i 13 timer sammenhengende, ny rekord! Får kreke seg opp for et glass vann og et tørt knekkebrød....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå