Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #1 Skrevet 28. desember 2013 Julen ble feiret ved et kjøkkenbord, speilblankt ute og absolutt ingen ting å ta seg til, utenom å skravle, strikke, drikke kaffe og leke med ungene på kjøkkengolvet. Dette var mange timer i bil hjemmefra, så det ble heller lite bevegelse. Etter flere sånne dager verker det skikkelig ii beina. På baksiden av lårene er det skikkelig vokseverk, spesielt etter at jeg har lagt meg. I natt måtte jeg opp og bruke stepmaskina og tøye ut, før det i det hele tatt var mulig å sove. Skikkelig murrinng. I dag har jeg vært hjemme, virket i huset og gått tur. beina er mye bedre - jeg sitter godt nå. I går kveld måtte jeg reise meg, løpe trapper og tøye ut før jeg kunne sitte en stund igjen. Kjenner at dette er topp motivasjon for å ta tilbake et aktivt liv. Likevel føler jeg at kroppen plutselig er blitt gammel og stiv, skremende! Anonymous poster hash: 2bda7...f97
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #2 Skrevet 28. desember 2013 Ta det som et godt tegn - du har en kropp som gir deg tydelige signaler på hvordan den vil ha det og ikke vil ha det! Jeg merker det samme selv, og det krever mer jo eldre man blir å holde seg fleksibel, muskulaturen stivner raskere. Jeg skal gjennom noe behandling over nyttår som gjør at jeg må være helt i ro en periode fremover og går nesten på veggen bare ved tanken... Men, kan jo gjøre det beste ut av det med å passe godt på kostholdet. Julens kosthold hjelper ikke akkurat Anonymous poster hash: 77e32...46c
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #3 Skrevet 28. desember 2013 Ja, det er absolutt bra. Mange mener at de ikke tåler å røre på seg, fordi de ikke kjenner igjen treningsverk, ellre fordi de overbelaster. Skjønner at det er demotiverende - dette er derimot veldig inspirerende! Men litt ille å innse at alderen innhenter meg, jaja, bare å kjøre på det. Lykke til med behandlingen! håper du kommer greit i gang igjen så raskt som mulig! Anonymous poster hash: 2bda7...f97
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #4 Skrevet 28. desember 2013 Ja, det er absolutt bra. Mange mener at de ikke tåler å røre på seg, fordi de ikke kjenner igjen treningsverk, ellre fordi de overbelaster. Skjønner at det er demotiverende - dette er derimot veldig inspirerende! Men litt ille å innse at alderen innhenter meg, jaja, bare å kjøre på det. Lykke til med behandlingen! håper du kommer greit i gang igjen så raskt som mulig! Anonymous poster hash: 2bda7...f97 Takk Jeg begynner å bli oppfinnsom ift hva jeg kan tøye uten å egentlig gjøre for mye. Blir så himla sliten i korsryggen når jeg ikke kan bevege meg noe særlig, og nå begynner jeg å merke lår og sete og legger også. Men godt å beholde motivasjonen i hvert fall Enig med deg, det er for mange som ikke kjenner kroppen sin godt nok til å greie å skille mellom ufarlige ubehag som treningsverk og andre smerter. Noen ubehag er jo faktisk av det gode også. Anonymous poster hash: 77e32...46c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå