Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #1 Skrevet 28. desember 2013 Skal lage Pannacotta imorgen, men har ikke bringebær. Kan jeg f.eks tynne ut hjemmelaget bringebærsyltetøy med litt vann og få til en saus av det tro? Anonymous poster hash: 8409a...c0d
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #2 Skrevet 28. desember 2013 Ja, jeg ville tynnet ut med vann, hatt i vaniljestang og redusert den litt igjen. Anonymous poster hash: ca681...518
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #3 Skrevet 28. desember 2013 Yes, jeg har laget pannacottasaus av hjemmelaget bringebærsyltetøy og det ble helt nydelig! Jeg tynnet ikke med vann, men hadde i noen gode skvis med sitronsaft. (Varmet syltetøyet lett opp først) Silte selvsagt vekk frøene, og resultatet ble en nydelig, passe søt, frisk saus. Min ble ganske tykk, så hvis du vil ha en mer rennende saus så tynner du selvsagt med vann:-) Anonymous poster hash: f7103...b13
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #4 Skrevet 28. desember 2013 Takk for svar. Da prøver jeg det imorgen Anonymous poster hash: 8409a...c0d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå