Gå til innhold

Vedvarende verk på høyre side av ryggen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan det være?

Minimalt utslag på prøver men lege mente det var nyrebekkenbetennelse eller nyrestein. Fikk pencilin og etter to dager forsvant verken i ryggen, men nå ette knappe to dager til er verken tilbake. Det plager meg:(

Hva kan det være?

Anonymous poster hash: 8d8a3...131

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk feil antibiotika da jeg hadde nyrebekkenbetennelse. Plagene mine forsvant også mens jeg gikk på første antibiotikakur, men kom tilbake med det samme kuren var over, eller de kom tilbake på slutten av kuren, faktisk. Riktig antibiotika tok knekken på nyrebekkenbetennnelsen en gang for alle :)

Anonymous poster hash: 35215...de4
Skrevet

Siden prøvene var så merkelige i følge legen, kan det være noe annet?

Skal tilbake 7januar uansett så får ta d opp da.

Skrevet

gallestein?

Anonymous poster hash: f8d61...d9e
Skrevet

Jeg hadde heller ikke de vanlige utslagene på prøvene, men det var likevel nyrebekkenbetennelse.

Men selvfølgelig, det trenger jo ikke være det.

Jeg ville ikke ventet helt til 7. januar hvis det er nyrebekkenbetennelse, da vil du trenge annen antibiotika før den tid. Vær spesielt obs hvis almentilstanden endrer seg, evt om du får feber eller sterkere smerter, eller endret urin.

Jeg hadde heller ikke feber eller de vanlige tegnene etter den første runden.

Anonymous poster hash: 35215...de4
Skrevet

Ikke endret seg noe. Bare den verken som er som en gammel hodepine baki ryggen. Uansett om jeg sitter eller ligger. Murrer. Ikke vandt til å ha vondt i ryggen i d hele tatt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...