Gå til innhold

Baby i september <3


★☆2prinser★★

Anbefalte innlegg

Jeg fikk positiv test i går hvor det sto 1-2 uker på vei. Men i følge termin skal jeg være 5 uker på vei. Er det bare clear blue som er litt unøyaktig?

Vi har prøvd lenge nå og dette er det første barnet. Dette er veldig spennende.

 

September ftw :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Hei, 

 

Da tar jeg å hilser på her inne, tok en cb digital, som viste Gravid og 3+ så dette kom litt som ett sjokk for meg. Førstegangs gravid og rimelig spent på hvordan dette vil bli, er i dag 8 uker på vei etter det legen mente etter å ha målt på ul. Håper på å få litt kontakt me dere damer her inne, da jeg ikke har så mange å snakke med om svangerskapet mitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt å så på Fødeklinikken, svensk utgave i går..
Guttungen på 4 kom å lurte på hva jeg gjorde, satte seg godt til rette å skulle se sammen med meg.. Vi snakka om at mammaene hadde vondt fordi babyen i magen ville ut, og da gjorde det ofte vondt.. Så da babyene kom så kom det noen "ååå, så søt" og "se mamma, nå er det sikkert ikke vondt for mammaene lenger".. *sukk* 

Jeg hadde såå lyst til å bare rope ut at jeg også har baby i magen!!  Hehe :fnise:  Måtte svelge klumpen i halsen sånn ørten ganger mens han satt ved siden av meg å holdt meg i hånda..
Lille gutten min som ikke er så liten lenger, lille gutten som skal bli storebror :strix::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Takk 😃 å gratulerer til dere også! Det er litt aldersforskjell mellom våre. Storebror blir 11 og mellomstorebror blir 6 når baby kommer i september. Men det blir nok bra, greit med store brødre til å passe på 😃

Festlig! Sånn er det her i huset også! Storesøster på 11 og lille( snart mellom) på 7! Stas. Har du fortalt nyheten til barna?

 

Det blir veldig koselig ;) har ikke sagt noe til barna enda, tenkte å vente til jeg har vært hos legen.... Har time i slutten av mnd, så må holde det hemmelig en stund til :-/ Har dere fortalt det enda?

Hei igjen😊

Nei, vi har ikke fortalt noe til jentene enda... Venter til etter ul i uke tolv. Bare for å være litt sikrere på at alt tilsynelatende er i orden med bittelille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...