Gå til innhold

Hva skjer med å ikke takke for gaver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 926a3...6a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem snakker du til/om?

Anonymous poster hash: 4f4c8...fd2

Skrevet

Vi snakker sikkert fortsatt om gavetråden her vil jeg tro.

Anonymous poster hash: d1127...bd8
Skrevet

Nei, jeg vet ikke hva som skjedde med teksten. Det sto om familien min. Har fått takk av 1/3 av alle jeg har gitt gaver til. Syns det er veldig uhøflig

Skrevet

Du er ikke alene om å oppleve det.

Her var det dessuten en av ungene (en stor unge), som hylte ut om hvor kjedelig og teit gaven fra besteforeldrene var (en dyr og nyttig gave). Rett foran dem. 

Og ja, jeg var en av dem som ikke fikk takk fra folk jeg sendte gave til her inne også. Så det er visst blitt helt vanlig over hele fjøla med den slags uhøfflighet,

Anonymous poster hash: 14e1c...524
Skrevet

Ts her. Jeg har gitt gave til 3 små barn, deres foreldre og x antall andre voksne i familien min. Ikke hørt noe. De er mye eldre enn meg. Jeg har takket.

Skrevet

Du er ikke alene om å oppleve det.

Her var det dessuten en av ungene (en stor unge), som hylte ut om hvor kjedelig og teit gaven fra besteforeldrene var (en dyr og nyttig gave). Rett foran dem.

Og ja, jeg var en av dem som ikke fikk takk fra folk jeg sendte gave til her inne også. Så det er visst blitt helt vanlig over hele fjøla med den slags uhøfflighet,

Anonymous poster hash: 14e1c...524

Den gaven hadde jeg tatt fra han med en gang...Kanskje et par av de han satt mer pris på også. Det går da bare ikke an...

Anonymous poster hash: 4f4c8...fd2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...