Gå til innhold

stelleveske skip hop


Anbefalte innlegg

Skrevet

emeg..i dag, 15:23

 

Noen som har erfaring med kensington eller dash modellen? Står mellom disse to.. kensington er den rimeligste, men den har bare et stort rom og er ikke delt på midten slik som dash sin. Skal kjøpe den nå, men klarer ikke bestemme meg.... 

 

 

Anonymous poster hash: 0245e...3df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde dash, tror jeg. så lik ut ihvertfall! veldig fornøyd med den, greit at det er mange rom.

kjøpte min på kopbarnvagn.se, og det var mye billigere enn i butikk her. noen år siden nå!

Skrevet

Vi har brukt dash i 20 mnd no, og harvore kjempefornøgd med den. Gode lommer og god plass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...