Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #1 Skrevet 28. desember 2013 emeg..i dag, 15:23 Noen som har erfaring med kensington eller dash modellen? Står mellom disse to.. kensington er den rimeligste, men den har bare et stort rom og er ikke delt på midten slik som dash sin. Skal kjøpe den nå, men klarer ikke bestemme meg.... Anonymous poster hash: 0245e...3df
Steget Skrevet 28. desember 2013 #2 Skrevet 28. desember 2013 Jeg hadde dash, tror jeg. så lik ut ihvertfall! veldig fornøyd med den, greit at det er mange rom. kjøpte min på kopbarnvagn.se, og det var mye billigere enn i butikk her. noen år siden nå!
smet Skrevet 28. desember 2013 #3 Skrevet 28. desember 2013 Vi har brukt dash i 20 mnd no, og harvore kjempefornøgd med den. Gode lommer og god plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå