Gå til innhold

Er vi bortskjemte foreldre..


Anbefalte innlegg

Skrevet

..når vi diskuterar kven som må stå opp med snart-toåringen kl 09.38?

 

Fint med ferie :D

Videoannonse
Annonse
Gjest xxxxxxxxx1
Skrevet

Ja, skjønner at det er forskjell på folk...

Skrevet

Her skulle vi ha frokostgjestet kl 10, og selv med barn på 4 mnd, 1,5 år og 5 år i hus så var det klokka som stod for vekkinga :) Ah, juleferie!

Skrevet

Ja, dere er bortskjemte. Her våknet 4-åringen kl 5:30 i dag. Og babyen har holdt meg våken hele natta. Men jeg unner ethvert foreldrepar å sove godt, det hjelper ikke meg at andre også sover lite ;)

Skrevet

Et høyt og rungende ja fra meg. Nyt det! Jeg skulle betalt mye for å ligge så lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...