★julestjerne★ Skrevet 28. desember 2013 #1 Skrevet 28. desember 2013 ..når vi diskuterar kven som må stå opp med snart-toåringen kl 09.38? Fint med ferie
Gjest xxxxxxxxx1 Skrevet 28. desember 2013 #2 Skrevet 28. desember 2013 Ja, skjønner at det er forskjell på folk...
weihnachtmarkblomstre Skrevet 28. desember 2013 #3 Skrevet 28. desember 2013 Her skulle vi ha frokostgjestet kl 10, og selv med barn på 4 mnd, 1,5 år og 5 år i hus så var det klokka som stod for vekkinga Ah, juleferie!
Barbarella og froskebarna Skrevet 28. desember 2013 #4 Skrevet 28. desember 2013 Ja, dere er bortskjemte. Her våknet 4-åringen kl 5:30 i dag. Og babyen har holdt meg våken hele natta. Men jeg unner ethvert foreldrepar å sove godt, det hjelper ikke meg at andre også sover lite
Gjest Kira Skrevet 28. desember 2013 #5 Skrevet 28. desember 2013 Et høyt og rungende ja fra meg. Nyt det! Jeg skulle betalt mye for å ligge så lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå