Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #1 Skrevet 28. desember 2013 Kom masse "vann" med litt blod i. Rant i truse og bukse. Rant øitt mer på toalettet. Skiftet bind og dro på føden etter å ha snakket med dem. Men jm fikk ikke utslag på stix. Hva et dette her da?? Ikke tiss iallefall. Har ikke uvi, tok urinprøve i morres som var fin. Sååå kjedelig... Anonymous poster hash: abf10...dce
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #2 Skrevet 28. desember 2013 slimproppen? det kan komme en del grums ut selv om vannet ikke har gått :-) du tar ikke feil av vannet... :-) men det kan også være vann som gikk litt. da vil det i såfall komme mer ganske snart om ikke alt har gått Anonymous poster hash: 70d68...100
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #3 Skrevet 28. desember 2013 Så spennende! Hvis fødselen virkelig har begynt, så får du ha lykke til Når vannet mitt gikk så var jeg ikke sikker på hva det var. Litt slim, litt blod, en del vann. Høres veldig ut som det du beskriver, hi. Har hørt om at denne stixen ikke har slått ut forresten, selv om vannet har gått Anonymous poster hash: 1ed28...1e5
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #4 Skrevet 28. desember 2013 Hi her. Jm nr to som sjekket mente det var litt utslag, så jeg ble innlagt. Kjenner en del murring, så dette blir spennende! ble paff når jm1 ikke trodde det var fosrervann, hva skulle det da være?? Spennende dette her for en førstegangs... Superspent på når vi får møte nurket vårt! Anonymous poster hash: abf10...dce
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #5 Skrevet 28. desember 2013 Lykke til! (Det er ingen skam å be om epidural om det blir ille. Bare husk å gjøre det i tide.) Anonymous poster hash: 36ff6...fbb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå