Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #1 Skrevet 27. desember 2013 ... i julen. Hvis vi vil treffe folk, må vi alltid invitere selv! Jeg synes det er litt trist. Vi har hatt folk her på julaften, 2. dag og skal ha gjester i morgen. Nyttårsaften blir vi alene.. Tenk så deilig det hadde vært hvis noen hadde invitert oss en dag... Anonymous poster hash: ecca8...a97
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #2 Skrevet 27. desember 2013 Samme her. Aldri invitert og alene nyttårsaften, enda vi stort sett har hatt folk hos oss de fem siste årene.. Sånn er det når man får barn... Anonymous poster hash: 077d9...587
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #4 Skrevet 28. desember 2013 Har det slik vi også. Hele året rundt. Får skryt av folk som er sååå imponert over så flink vi er å invitere å diske opp. Men det går aldri andre veien. Dette gjelder både familie og venner. Hver eneste høytid er det vi som har middagsgjester eller vi spiser alene. Vi blir aldri invitert til andre :-( Det blir kostbart i lengden også. Med unntak av den ene gangen i løpet av de siste årene hvor min mor bidro litt til måltidet. Hun kom (på middag) og hadde med et lammelår kjøpt på tilbud og spurte om jeg ikke kunne lage det til oss + henne og typen en dag. "Jeg spør for du er så mye flinkere enn meg å lage mat" var unnskyldningen. Jeg liker å lage mat og er ganske dyktig på kjøkkenet. MEN det blir jo alltid mye styr ut av det. Husvask, pådekking, matlaging, rydding etterpå. Hadde vært koselig å få være gjest innimellom. Anonymous poster hash: 5eae9...716
moota m storebror&lillebror Skrevet 28. desember 2013 #5 Skrevet 28. desember 2013 Har det slik vi også. Hele året rundt. Får skryt av folk som er sååå imponert over så flink vi er å invitere å diske opp. Men det går aldri andre veien. Dette gjelder både familie og venner. Hver eneste høytid er det vi som har middagsgjester eller vi spiser alene. Vi blir aldri invitert til andre :-( Det blir kostbart i lengden også. Med unntak av den ene gangen i løpet av de siste årene hvor min mor bidro litt til måltidet. Hun kom (på middag) og hadde med et lammelår kjøpt på tilbud og spurte om jeg ikke kunne lage det til oss + henne og typen en dag. "Jeg spør for du er så mye flinkere enn meg å lage mat" var unnskyldningen. Jeg liker å lage mat og er ganske dyktig på kjøkkenet. MEN det blir jo alltid mye styr ut av det. Husvask, pådekking, matlaging, rydding etterpå. Hadde vært koselig å få være gjest innimellom. Anonymous poster hash: 5eae9...716 Det har jeg også tenkt på. Det koster litt å ha folk på middag og annen mat. Penger, tid, energi og det er litt styr. Da er det koselig om det en sjelden gang om ikke annet gikk andre veien og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå