Gå til innhold

Mangler jeg noe? Sinnsykt trøtt hele tiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt å være konstant trett? Har ikke energi til noe som helst. Kan ikke huske at jeg var slik med de to andre, men nå orker jeg ikke noe. Står opp og følger på skole og i bhg ( ikke nå i ferien da) og så går jeg hjem og sover til jeg skal hente de igjen. Kaster fremdeles opp daglig så får ikke i meg det jeg burde av næring, men legger på meg normalt så kan ikke være alt for galt heller. Er 20 uker på vei. Noen som har peiling? Skal til legen om 3 uker så blir sikkert sjekker da, men det er så lenge til

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg slet med jernmangel og da kan du være trøtt ! + jeg las en artikkel om D-vitamin mangel ho gravide og ammede ! Vi har alt for lite sollys til å dekke dvitamin behovet til oss i norge ! Men jeg ville ikke ha begynt å tatt jerntab før du vet om du mangler det ? Men d kan du ta :)

Skrevet

Tenkte mest på jern mangel ja. Tar ikke noe før jeg har vert hos legen. Men det er så lenge å vente i 3 uker når jeg er så trøtt :( kan prøve meg på trankapslene igjen, de inneholder jo d-vitamin, men de er så fæle å spy opp igjen, at jeg nesten foretrekker å sove

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...