Gå til innhold

Hvor tidlig er det vanlig å få barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså hvor ung, og hvor tidlig i forholdet? Inspirert.

Anonymous poster hash: 64291...178

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I Oslo: 28 år og etter 3 år

I Finnmark: 17 år og etter 1 natt

Anonymous poster hash: 002d8...a28
Skrevet

Gjennomsnittsalderen for førstegangsfødende i Norge er vel rundt 27 år, litt høyere i byene og litt lavere i nordnorge.

Vi hadde vært sammen i 3 år da vi fikk barn, gift i 1 år, jeg var 27 da jeg fikk første barnet.

Anonymous poster hash: 01e5a...c00
Skrevet

Mellom 25-43 omtrent føder man

Anonymous poster hash: c7cc5...40a

Skrevet

Bor på bygda og det er bare innflyttere som får barn etter fylte 25 år... Hehe.. Nesten da.. Hvor lenge de har vært sammen varierer, men ofte alt for tidlig og forholdet ryker ofte...3 barn med 3 fedre er ikke uvanlig her.. Og med 300 innbyggere, så vet alle hvem de er...

Anonymous poster hash: b9469...85f

Skrevet

Nå tenker jeg mer på når dere her inne fikk barn :) ikke gjennomsnittet osv i Norge eller andre land!

Gjest Julia1984
Skrevet

Gjennomsnittsalderen for førstegangsfødende i Norge er vel rundt 27 år, litt høyere i byene og litt lavere i nordnorge.

Vi hadde vært sammen i 3 år da vi fikk barn, gift i 1 år, jeg var 27 da jeg fikk første barnet.

Husker ikke hvor jeg leste det, men gjennomsnittalder i Norge har økt, i Oslo er den over 30 nå

Skrevet

Da må jeg svare at jeg var 19 da jeg fikk første barn. 18 da jeg ble gravid. Vi hadde vært sammen i 2 mnd. Er ikke sammen i dag, men var sammen i nesten 10 år og er gode venner..

Anonymous poster hash: b9469...85f

Skrevet

Jeg ble gravid etter 5 mnd. Var 34 år. Nå 7 år etter, 41 år, er jeg gravid med nr 3

Anonymous poster hash: c7cc5...40a

Skrevet

Jeg er 22 og mannen 27 når barnet kommer. Har da vært sammen i 5 år, og er nygift.

Anonymous poster hash: e1f67...cbf
Skrevet

Husker ikke hvor jeg leste det, men gjennomsnittalder i Norge har økt, i Oslo er den over 30 nå
Jeg også har lest det. Det var vel fordi det nå er vanligere at kvinner vil utdanne seg og få ting på plass de også :) Før så var det jo mer vanlig at mennene tok seg av det med høy utdannelse og karriere, men nå er det mer vanlig at kvinnene også vil stige litt og er mer karrierelystne :)

Skrevet

Jeg også har lest det. Det var vel fordi det nå er vanligere at kvinner vil utdanne seg og få ting på plass de også :) Før så var det jo mer vanlig at mennene tok seg av det med høy utdannelse og karriere, men nå er det mer vanlig at kvinnene også vil stige litt og er mer karrierelystne :)

I landet er gjennomsnittsalderen 27,9 år.

http://www.familieprat.no/parent/1.2236416

Skrevet

Jeg var 22 da første barnet ble født, samboer 25. Planlegger nå nr tre om et år og vi er nå 25 og 27.

Vi var sammen i et år før vi ble gravid og har nå vært sammen i fem år.

Anonymous poster hash: 15527...20d

Skrevet

Her jeg bor har de fleste fått barn allerede. De fikk dem mellom 16-24 års alder etter kortvarige forhold. Få er sammen med fedrene og de har gjerne fler barn med forskjellige. Der jeg er fra venter folk til de er 25-35 og har vært sammen lenge. Morsomt egentlig, og litt tragisk

Anonymous poster hash: cfdc2...ed5

Skrevet

Her jeg bor har de fleste fått barn allerede. De fikk dem mellom 16-24 års alder etter kortvarige forhold. Få er sammen med fedrene og de har gjerne fler barn med forskjellige. Der jeg er fra venter folk til de er 25-35 og har vært sammen lenge. Morsomt egentlig, og litt tragisk

Anonymous poster hash: cfdc2...ed5

Ja, det er faktisk helt sykt hvor stor forskjell det er på hvor man bor i Norge!

Skrevet

25 år, vært sammen med bf i8 år før vi fikk første. Er nå gift. Så var litt under gjennomsnittet i alder.

Anonymous poster hash: c1e96...b50

Skrevet

25 første gang, 44 siste gang;)

Skrevet

20 år første gang og hadde vært sammen i 5 mndr og var gift i12 år.

Siste gang 39 år og sammen i halvannet og gift på 2 året :)

Skrevet

Jeg var 24 år

Anonymous poster hash: 898b2...a7c

Skrevet

Jeg traff mannen min når jeg var 26 år og han 32. Vi forlovet oss etter 2 år, giftet oss etter 3 år og fikk baby etter 3 1/2 år og 5 1/2 år :)

Anonymous poster hash: b0d0c...718
Skrevet

Jeg var 30 år og vi hadde vært sammen i totalt fem år, gift i to av disse årene.

Anonymous poster hash: bead3...dbe

Skrevet

jeg var 18 da jeg ble gravid. bf 21år.. hadde vært sammen i 3mnd.

nå har vi vært sammen i 6år og venter nr 2

Anonymous poster hash: fc775...644
Skrevet

Hadde begge fast jobb? :)

jeg var 18 da jeg ble gravid. bf 21år.. hadde vært sammen i 3mnd.

nå har vi vært sammen i 6år og venter nr 2

Anonymous poster hash: fc775...644

Skrevet

Ble sammen i 2003, første barn kom 2007 da jeg var 21. Neste da jeg var 24 og tredjemann kom nettopp og jeg er straks 28. Har lyst på en fjerde og sistemann innen jeg er 30. Bor på landet ;)

Anonymous poster hash: 7466d...289

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...