Gå til innhold

4 mnd gammel baby, ammer hele natta...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir snart sprø av søvnmangel. Det har vart for lenge til å være økedøgn. Jeg er ganske sikker på at jeg har mer enn nok melk. Men på natta holder babyen ut max en halvtime om gangen uten å ha puppen i munnen.... Jeg blir halvsprø. Lar han ligge i senga sammen med meg på natta, så nærheten får han uansett. Smokk vil han ikke ha.

På dagtid sover han bra, men ikke for mye, så jeg tror ikke det er det som ødelegger... Og han sovner fint av seg selv på dagtid.

Tips til hva jeg kan gjøre?

Har pleid å legge ham i vugga mellom måltidene, men nå er jeg bare desperat etter den lille søvnen jeg får... Prøver jeg å legge ham over etter amming blir det bare på'n igjen fordi han våkner.

Anonymous poster hash: 2f4e5...267

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen..?

Skrevet

Har du forsøkt å sove med babyen oppå deg? Min baby roer seg veldig på nettene når hun får så nær kroppskontakt...

Anonymous poster hash: 35c15...92e
Skrevet

Jeg tror ikke jeg ville ha klart å sove med ham oppå meg... Og når han er 4 mnd er det kanskje greit å forsøke å skape gode rutiber..? Vet bare ikke hvordan!

Skrevet

Hva med å introdusere litt grøt? Mange sover bedre på natten av det. Mm er jo veldig lett fordøyelig.

Skrevet

Been there, done that, twice. Men eldste var langt verre enn yngste. Konkluderte med at hun var en high need baby. Vi samsov og jeg har faktisk ammet de mens jeg låg på rygg med de på tvers over magen. Endte i denne stillingen pga ruptur og bekkenproblemer, men den er virkelig fin for amming og samsoving. Trenger ikke våkne helt.

Anonymous poster hash: 1abf9...7fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...