Gå til innhold

Hva kan jeg finne på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en hektisk førjulstid merker jeg at nå som jeg kan slappe av etter barnas leggetid, så kjeder jeg meg. Kommer ikke på noe å gjøre. Kjedelig å sitte i sofaen med TV og forum hele kvelden. Hva finner dere andre på etter unga er lagt?

Anonymous poster hash: bd873...d2d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Setter opp nytt kjøkken...

Anonymous poster hash: 38433...7c2
Skrevet

Nyter kvelden i fred & ro! Glaner på Tv, redigerer bilder på data, chatter på face og sitter her inne. Altså... ikke noe vettugt. Og må si at jeg gleder meg til mandag og minsten som skal i barnehage. Han har ennå ikke lagt seg og har vræla i flere omganger, og leker nå på golvet med Brio togbanen sin.

Skulle ønske jeg iallefall fikk noen timer ALENE om kvelden :D Men men...elsker denne lille ungen over alt på denne jord der han sitter og synger lille Petter Edderkopp <3

Skrevet

Jeg sitter på forum, ser litt på tv, spiller litt candy crush, strikker litt, og til slutt endre jeg kvelden med å gå tidlig til sengs for å lese bok :) 

Dette skjer omtrent hver kveld :)

Skrevet

Ser på litt serier på iPad. Hekler litt. Lakker negler. Rydder litt. Forbereder litt mat til morgendagen :) gjerne alt på en gang :)

Anonymous poster hash: d5e87...c96

Skrevet

Det er iallfall rolig her da så skal ikke klage egentlig :-) takk for tips forresten. Ble ikke veldig gira på å sette opp kjøkken eller stikke da men :P

Anonymous poster hash: bd873...d2d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...