Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #1 Skrevet 27. desember 2013 Vi skal bare være hjemme alene i år, jeg, mannen min og 3 barn. 3 åringen er yngst. Lurer på å legge han til normal tid kl 19. Våkner han så våkner han ved midnatt. Vet fra tidligere anledninger at han "hangler" i flere dager etter kvelder hvor det har gått lang tid over vanlig leggetid. Gjør ikke noe om han våkner av seg selv ved midnatt, da får han selvsagt komme opp. Anonymous poster hash: 7f201...1e4
Gjest Julia1984 Skrevet 27. desember 2013 #2 Skrevet 27. desember 2013 Jeg gjør som deg med 1 og 3 åringen!
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #3 Skrevet 27. desember 2013 Her har barna snorklet seg gjennom nyttårsaften til nå. Eldste er nettop fylt 7år og skal få være oppe til klokken tolv for første gang. Vi har pleid å tenne litt stjerneskudd etter middagen, så de har fått magien selv om de ikke har vært sent oppe. Anonymous poster hash: 71a31...193
valkyrien Skrevet 27. desember 2013 #4 Skrevet 27. desember 2013 Guttungen her får være oppe så lenge han vil. Han har aldri vært avhengig av rutiner i forhold til søvn, så på sånne dager styrer han selv
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #5 Skrevet 27. desember 2013 Han skal få være med å se på "barnefyrverkeriet" i regi av kommunen på ettermiddagen så han får nå sett mye raketter:) Tror vi blir til å legge ham til vanlig tid, men det er mulig han våkner og at vi tar ham med opp i 1.etg så han får stå på verandaen å se utover på fyrverkeriet. Vi har ikke kjøpt noe selv i år nemlig, skal bare nyte utsikteten. Så vidt jeg erindrer har han faktisk vært våken ved midnatt på alle nyttårsaftener siden han ble født, så han våkner sikkert i år og. Anonymous poster hash: fe52d...c4c
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #7 Skrevet 27. desember 2013 4-åringen klarer ikke å holde seg våken til midnatt, så hun legges til normal tid. Hun er våken 2-5 ganger per natt, så raketter får hun nok med seg. Anonymous poster hash: f0c70...02d
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #8 Skrevet 27. desember 2013 Min var 3 år ifjor og han vekket vi ved midnatt. Var usikre på om vi skulle. Men han snakker fortsatt om den gangen han fikk være oppe midt på natta og det var raketter! Så jeg syns 3 åringen burde få komme opp. Anonymous poster hash: d7f93...d3b
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #9 Skrevet 27. desember 2013 Han blir lagt til vanlig tid da Anonym over her. Anonymous poster hash: d7f93...d3b
Gjest Sekretøsa Skrevet 27. desember 2013 #10 Skrevet 27. desember 2013 De har vært våkne hvis de har orket, og sovet hvis de sov. Eldste Sover aldri, og er livredd for å gå glipp av noe. Mellomste har sovet seg gjennom noen år, men de to siste årene har han vært våken. En 3åring skjønner jo ikke stort likevel, og når dere bare er dere skjer det jo ikke så mye heller. Vi feirer alltid med et vennepar og dems unger, så det er full fart hele kvelden.
Kliko Skrevet 27. desember 2013 #11 Skrevet 27. desember 2013 Vi skal på nyttårsfest så her blir snart femåringen å være oppe, som de to siste årene :-) men han tåler det godt, og sover lenge dagen etter :-)
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #12 Skrevet 27. desember 2013 Legges til vanlig tid Anonymous poster hash: d6e30...eea
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #13 Skrevet 27. desember 2013 Her tror jeg det blir vanlig tid på 4 åringen, sender heller opp litt raketter tidligere på kvelden. Her sover han nok gjennom hele natta, mens 1 åringen muligens våkner hvis det blir mye fyrverkeri rundt her, men stort sett er det ganske stille. Anonymous poster hash: d833b...e07
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #14 Skrevet 27. desember 2013 Her har barna snorklet seg gjennom nyttårsaften til nå. Eldste er nettop fylt 7år og skal få være oppe til klokken tolv for første gang. Vi har pleid å tenne litt stjerneskudd etter middagen, så de har fått magien selv om de ikke har vært sent oppe. Anonymous poster hash: 71a31...193 Hvordan snorkler man seg gjennom en nyttårsaften? Anonymous poster hash: 8e53e...842
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #15 Skrevet 27. desember 2013 Legger seg til vanlig tid. Fireåringen har alltid sovet seg gjennom smellene :-) Men, våkner hun av det så får hun selvfølgelig se på og legge seg igjen ;-) Anonymous poster hash: c9dd1...3a8
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #16 Skrevet 27. desember 2013 Jeg legger nok mine litt senere enn vanlig, mest pga at middag blir senere enn vanlig og da blir alt forskjøvet. Har i alle år forsøkt å vekke dem rett før tolv, men de snorker seg gjennom alt sammen.. Anonymous poster hash: d2132...f9e
*piami* Skrevet 28. desember 2013 #17 Skrevet 28. desember 2013 1 og 3 åringen skal legge seg til vanlig tid. 3-åringen får ett par stjerneskudd på ettermiddagen, morro i mørket. Men så er det i seng til vanlig tid:)
skinnfilla Skrevet 28. desember 2013 #18 Skrevet 28. desember 2013 Vi får svigers på besøk, så leggetida blir nok strekt litt. Men hun klarer aldri i verden å være våken til midnatt...
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #19 Skrevet 28. desember 2013 Legger begge barna til vanlig tid. Babyen på 3,5 mnd våkner vel opp uansett i den tiden og skal ha mat. 3 åringen vår har sovet seg gjennom alle nyttårsaftnene:) hun sover ekstremt tungt da. Anonymous poster hash: 5b5d8...f1c
soleia Skrevet 28. desember 2013 #20 Skrevet 28. desember 2013 Vi skal på nyttårsfest, men om det vert som i fjor, så held 3 åringen seg vaken. I fjor forsøkte vi å legge dei i 21 tida, då dei andre små på festen skulle legge seg, men den gong var det berre han på då 3,5 som fekk til å sove, han som var 2 heldt ut til midnatt! Tok nokre dagar før dei var i rute att. Om me berre skulle vore heime, så hadde dei nok lagt seg berre litt over vanleg leggetid, slik som på julafta.
Siamese Hellhound Skrevet 28. desember 2013 #21 Skrevet 28. desember 2013 Vi lar ham være oppe - hvis han klarer. Vi har pleid å vekke ham de to andre nyttårsaftenene, det har gjort STORT inntrykk og vært husket i lang tid etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå