spiresnart Skrevet 27. desember 2013 #1 Skrevet 27. desember 2013 Det er 6 uker siden jeg fikk mitt første barn. Nå i 4 dager har jeg hatt vondt på den ene siden av magen, smerten går videre nedover låret. Ikke så langt unna mensensmerter egentlig, men litt vondere...(og jeg har veldig sterke menssmerter til vanlig) Blør ingenting, kommer bare litt lyseoransj-aktig "slim" som lukter litt rart... Er dette noe jeg bør kontakte lege om, eller det bare slik det er etter en fødsel med de fleste kanskje?
Kliko Skrevet 27. desember 2013 #2 Skrevet 27. desember 2013 Renselsen? Om du har vondt i magen er det kanskje greit med en tur til legen? Renselsen lukta helt jævelig hos meg i hvertfall
spiresnart Skrevet 27. desember 2013 Forfatter #3 Skrevet 27. desember 2013 Renselsen, er det blødning etter fødsel? Isåfall virker det som om jeg er "ferdig", har ikke blødd på noen dager Ja, skal jo snart bestille time til 6 ukers-kontroll til meg selv, så kan jo nevne det der Det tenkte jeg ikke på en gang 😔
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #4 Skrevet 27. desember 2013 Kontakt lege. Det kan være blodpropp. Anonymous poster hash: d0183...dc9
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #5 Skrevet 27. desember 2013 Jeg ble øm i magen 4-6 uker etter fødsel: jordmor sa det var skorpen etter morkaken som hadde løsnet. Stemte også med at jeg fikk en blødning igjen på den tiden. Etter en stund gikk det over Anonymous poster hash: 98919...c8a
IceNose Skrevet 27. desember 2013 #6 Skrevet 27. desember 2013 Kontakt lege. Det kan være blodpropp. Anonymous poster hash: d0183...dc9 Og du er LEGE eller?Du vet at du skremmer folk ved å sitte å skrive sånt! Herregud..! HI, jeg hadde tatt en tur til legen og snakket med han/hun jeg Ring å snakk med de, kanskje du kan komme med det samme Gratulerer med baby
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #7 Skrevet 27. desember 2013 Kontakt lege. Det kan være blodpropp. Anonymous poster hash: d0183...dc9 Og du er LEGE eller?Du vet at du skremmer folk ved å sitte å skrive sånt!Herregud..! HI, jeg hadde tatt en tur til legen og snakket med han/hun jeg Ring å snakk med de, kanskje du kan komme med det samme Gratulerer med baby Hvor påstår jeg at jeg er lege??? Er det ikke lov å komme med svar svar som kan skremme? Jeg har selv hatt blodpropp og hvis ikke min søster hadde "skremt" meg til legen så hadde jeg kanskje ikke sittet her i dag. Anonymous poster hash: d0183...dc9
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #8 Skrevet 27. desember 2013 Jeg hadde vondt i magen mange uker etter ene fødselen, dro til lege og hun mente det var en del av renselsen. Sikkert ikke noe farlig, mrn kan være greit å få det sjekket Anonymous poster hash: db155...a68
IceNose Skrevet 27. desember 2013 #9 Skrevet 27. desember 2013 Kontakt lege. Det kan være blodpropp. Anonymous poster hash: d0183...dc9 Og du er LEGE eller?Du vet at du skremmer folk ved å sitte å skrive sånt!Herregud..! HI, jeg hadde tatt en tur til legen og snakket med han/hun jeg Ring å snakk med de, kanskje du kan komme med det samme Gratulerer med baby Hvor påstår jeg at jeg er lege??? Er det ikke lov å komme med svar svar som kan skremme? Jeg har selv hatt blodpropp og hvis ikke min søster hadde "skremt" meg til legen så hadde jeg kanskje ikke sittet her i dag. Anonymous poster hash: d0183...dc9 Det er kanskje litt unødvendig med et svar som kan skremme? Det du skrev til svar nå, kunne du vel heller skrevet som svar? Det var litt brått kanskje? Godt du kom deg til lege
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #10 Skrevet 28. desember 2013 Jeg dro til jordmor som ba meg dra til gykenokolg for undersøkelse. Alt normalt. Dro til lege som ba meg dra til Fysio, viste seg jeg hadde problemer med noen muskler i magen. Anonymous poster hash: 96b5e...a35
spiresnart Skrevet 28. desember 2013 Forfatter #11 Skrevet 28. desember 2013 Det ble en tur til legevakta. Han sa det kunne være bekkenløsning, og at noen nerver lå i klem..han kjente litt på meg og alt virket bra Ble veldig letter, men utrolig vondt. Håper det gir seg snart Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå