Gå til innhold

Inspirert av innlegg for en stund siden om dama som sendte julekort

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvert år til mannens tidligere elskerinne. Min bestevenninne har tatt det hele et nivå opp i jula. Hun kjøpte gave til sin manns tidligere elskerinne som laget mye helvete for dem i ettertid (dreier seg om ONS i fylla som denne dama oppfattet nesten som lovnad om å gå fra kona og gifte seg med henne i stedet, og terroriserte paret i nesten 2 år). Gaven ble åpnet av elskerinnen foran familien, siden de har felles pakkeåpning, og inneholdt undertøy med bilde av et lås på :D Til pass sier jeg bare :D

Anonymous poster hash: ce42a...f73
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår liksom ikke hva venninna di får ut av noe sånt, jeg da...

Om tanken var å ydmyke elskerinna, og foran hennes familie, så vitner det for meg om at din venninne ikke er helt voksen (eller stabil).

Og jeg regner med at mannen hennes også fikk dette i gave? For det er da han som trenger det mest? Det var jo tross alt ham som var og viftet med snoppen?

Anonymous poster hash: e7756...295

Skrevet

Hadde vore festligare å la den utro parten pakke opp noko slikt foran familie, om ein først skal forsure livet sitt lenge i ettertid.

Kva får ein ut av slik barnslighet uansett?

Skrevet

Kan uansett aldri sefor meg athun pakketden opp i plenum. Men er det ikke på tide å gå videre for alle parter nå da? La nå den dama være i fred, så lenge hun lar dere være i fred. Hvorfor er det så mye ondskapsfult i denne verden.

Anonymous poster hash: de0e3...025

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...