Gå til innhold

Barnepass

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil høre noen meninger om dette.

Vår datter har enda ikke blitt passet på av noen andre enn meg og bf. Vi har ikke trengt det og jeg har ikke lyst at hun skal bli passet på bare fordi. Besteforeldrene maser veldig og nå begynner bf å mene at hun kommer bli avhengig av meg og slite som eldre om hun nå ikke begynner å bli vant til å passes på av andre. Jeg mener det godt kan vente til vi enten har behov for det eller kan forklare for henne at nå skal hun være der litt så kommer vi tilbake senere. Hun er 14 mnd.

At bf riktig at hun kan få problemer av dette? Eller går det helt fint å la henne vente til hun skjønner det bedre?

Anonymous poster hash: 894b8...de0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt får hn ikke problemer! Gutten vår var 2 år da han overnattet borte for første han. Han er i dag en glad og trygg fireåring som elsker å overnatte borte. Bare tull at man må begynne tidlig. Når de er små er det viktigste å skape trygghet og tilknytning for barna.

Anonymous poster hash: 8f070...a84

Skrevet

Bare tull! :) Vet om sååå mange som ikke har blitt passet tidlig, og de er trygge og fine barn. Bare her inne man helst skal sende barnet fra seg så snart man kommer hjem fra fødehjemmet. Følg magefølelsen din du. Jeg er enig med deg, bare tull å la andre passe henne bare for å gjøre det. 

Anonymous poster hash: 04c2a...78b
Skrevet

barn kan fint være hos andre,men det må være trygge personer hun kjenner godt :) min har ligget hos besteforeldrene sine siden det var 4 mnd,ingen skader har skjedd der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...