Gå til innhold

Dere som ikke har/sjeldent har sex....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere bekymret for forholdet?

Vi har ikke så mye sex for tiden, max to ganger i uken.

(vet folk er forskjellige ift hva de syns er mye og lite, for meg er dette lite, ikke fordi jeg er en kanin, men fordi sex er noe vi har hatt jevnlig i våre 6 år sammen)

Jeg elsker mannen min overalt, han er min bestevenn og jeg syns han er fantastisk på alle måter. Fineste mannen jeg kjenner (i mine øyne), så ingenting i veien der. Men likevel er ikke sex noe jeg prioriterer for mye for tiden.

Stoler 100% på mannen min, men får likevel tanker om at forholdet vårt vil bli ødelagt dersom jeg ikke kommer sterkere tilbake til sex snart. Sex er bare en del av forholdet, men i mine øyne en del som er svært viktig, det og være intime og nakne sammen og kose er jo viktig. Og jeg elsker og kose og klenge meg naken inntil ham, men selve samleie-delen har jeg sjeldent lyst til. Men han syns det er vanskelig og stoppe med bare tafsing, noe jeg såklart skjønner.

Hva tanker har dere andre som har sjeldent sex?

Anonymous poster hash: 3c249...1b4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler han at dere har for lite sex da?
Dere må jo kommunisere sammen.

Her i huset har vi kanskje sex 1 eller 2 ganger i mnd... Jeg er ikke en sånn person som synes det er viktig, samboer'n synes det er viktig men kan jo ikke tvinge meg. Han sier han vil ha meg, så da må han ta til takke med det.
Jeg føler ikke jeg kan tvinge meg selv til å ha sex for hans skyld, hvis jeg ikke vil.

Anonymous poster hash: 8aaa4...e9b
Skrevet

Vi har sex kanskje annenhver måned. Jeg ønsket sex ca 3-4 ganger i uka. Sånn har det vært i tre år. Det begynner å tære på og i desperate stunder fantaserer jeg om å være utro,

Jeg tok et valg om å gifte meg med han og få barn. Vi er gode venner og jeg et i ferd med å akseptere at sex er noe jeg har alene. Trist, men det kunne vært verre.

Anonymous poster hash: f2acc...45c

Skrevet

Vi kommuniserer, om alt. Og når det kommer til sex så gir han uttrykk for at det er for sjeldent på nåværende tidspunk, ja. Men han synes det er helt uinterresant å ha sex dersom jeg ikke vil.... problemet mitt er jo at jeg vil, men jeg fikser ikke samleie delen. grunnen til det aner jeg ikke:(

Anonymous poster hash: 3c249...1b4
Skrevet

Kan du ikke runke eller gi han oralsex innimellom da?
Man er jo ikke nødt til å ha samleie for å kose seg sammen.

Dere kan onanere hverandre.

Skrevet

Noen ganger er det jo sånn, man har perioder hvor man kanskje ikke har like mye lyst som før, av forskjellige grunner. Det går sikkert over, bare vær nøye med å sette pris på hverandre og å være nær hverandre på andre måter i mellomtiden. Det går seg til. Fint at dere snakker om det, fortsett sånn! :)

Skrevet

Jeg tok ut hormonspiralen pga bivirkninger. Er kåt hele tiden! Mannen er fornøyd ;) Om du bruker prevensjon med hormoner i, kan du prøve en stund uten og se om lysten kommer snikende!

Anonymous poster hash: 211d6...308

Skrevet

Jeg og mannen har det sånn, og har hatt det en stund. Jeg ble missbrukt som barn er derfor slik at hvis jeg føler meg " presset" så klarer jeg det ikke mister alt av lyst, og i deg siste halvåret har jeg vært ekstrem og vet ikke hvorfor. Men heldigvis har jeg en mann som er utrolig og forståelsefull. Men jeg tenker på mange måter på hvordan jeg kan snu det, men komunikasjon er det viktigste for å løse/ snakke om det.

Skrevet

Vi ha sex 5-6 ganger i uka. Alltid vært sånn (snart 8 år!!), men sex er utrolig viktig for meg, er virkelig noe jeg bare må ha for å "falle til ro" etter en hektisk hverdag. Er barna hos besteforeldre på besøk blir det ofte flere runder.

Selvfølgelig i perioder hvor en av oss er syke eller bortreist blir det naturlig mindre, men da har jeg hjelpemidler;-)

Jeg har forresten ikke samleie under mensen pga kraftige blødninger, men da blir det desto mer på han, både oralsex og runking. Jeg er kåt som bare det, men takler ikke sex under mensen.

Anbefaler deg dildo. Det et ok å bruke alene og med mannen. Finnes masse på markedet!

Nå ble jeg kåt..

Anonymous poster hash: 1959b...c43

Skrevet

Vi har ikke hatt sex på 3 mnd og jeg er ikke bekymret. :)

Anonymous poster hash: 6ef4c...29b

Skrevet

Tror det må være 5-6 mnd siden sist vi hadde sex. Fødte for et par mnd siden. Er absolutt ikke bekymret for forholdet. Vi har vært sammen i mange år og hatt både oppturer og nedturer, men akkurat nå har vi det ganske bra!

Anonymous poster hash: 2eba6...828

Skrevet

Vi har hatt et vanskelig sexliv den siste tiden, når vi ble sammen var vi kaniner, så reiste jeg inn i forsvaret for to år, med turnus jobbing, der jeg kunne være borte i 2-8 uker. :huh:  Etter dette har vi sliti, før var det sex 1-3 ganger i halvåret, men vi har jobbet oss oppover, nå har vi sex 3-7 ganger i mnd. :) Det er jeg som stoper opp, jeg vil ikke bli pressa - å når jeg egenlig ikke vil så er det ubehagelig å ha det. Jeg måtte ''skru av'' sexlysten min i to år, så jeg trur at det er det som har gjort det. Men jeg har aldri tvilt på forholdet vårt. Å jeg elsker han bare mer å mer. :):hjerter_rundt:

Skrevet

Vi har ikke sex i det hele tatt, ingen av oss er spes. sex interessert. Det er et valg vi har tatt sammen og trives med det. Vi har et supert forhold ellers og ville aldri hatt noen andre.

Anonymous poster hash: a9aea...491
Skrevet

Vi har sex kanskje annenhver måned. Jeg ønsket sex ca 3-4 ganger i uka. Sånn har det vært i tre år. Det begynner å tære på og i desperate stunder fantaserer jeg om å være utro,

Jeg tok et valg om å gifte meg med han og få barn. Vi er gode venner og jeg et i ferd med å akseptere at sex er noe jeg har alene. Trist, men det kunne vært verre.

Anonymous poster hash: f2acc...45c

Hvor lenge har dere vært sammen da? Var det slik til å begynne med også? Og i så fall hvorfor giftet du deg med han?

Anonymous poster hash: c1117...69b

Skrevet

2 ganger i uken er da ikke sjelden. 

Anonymous poster hash: 0d421...1c9
Skrevet

Vi har sex 2-10 ganger i året (som oftest nærmere 2 enn 10), men det betyr ikke at vi ikke elsker hverandre. Sex er ikke viktig for oss, rett og slett.

Anonymous poster hash: c5dec...c8e
Skrevet

Du kaller to ganger i uken liten sex?? Haha… Her skjer det toppen en gang i halvåret, men mye av grunnen er at vi er gravide og har drevet med prøverør i flere måneder. Ikke akkurat noe som får opp sexdriven.

Han og jeg lover hverandre at ting skal bedre seg når knøttet er født, men vi får se på det.. Mannen min har i utgangspunktet liten sexdrive og innrømmer det. Vi har et fantastisk godt samliv ellers, oppfører oss som fjollete nyforelskede etter 7 år som kjærester. Selv vil jeg heller ha det slik vi har det enn å være en tømmemaskin for en overkåt mann. Det gjorde at jeg mistet lysten på min eks. Så nå har jeg fått den ekstreme motsetningen.Likevel tror jeg at jeg hadde vært fornøyd med 2-3 ganger i måneden. Noe som kanskje er normalt for en barnefamilie?

Anonymous poster hash: 9cd97...e06
Gjest Sekretøsa
Skrevet

To ganger i mnd her er mye...men som du sier, vi har alle forskjellige preferanser!

I starten gjorde vi jo ikke annet, men 7 år senere står det liksom hjelpe øverst på lista. Når kvelden kommer er vi kaputt begge to, så det blir ikke prioritert... men det går helt greit altså, vi er innforstått med at det er sånn

Skrevet

Vi har sex 2-10 ganger i året (som oftest nærmere 2 enn 10), men det betyr ikke at vi ikke elsker hverandre. Sex er ikke viktig for oss, rett og slett.  Anonymous poster hash: c5dec...c8e

Vi er lik dere, kanskje en gang i mnd. Men vi er veldig fysiske av oss. Masse klemmer, kyss, ligger tett sammen i sofaen. Kanskje man får tilfredstilt nærhet slik? Er dere kjærlige med hverandre?

Anonymous poster hash: ce7ce...e0b

Skrevet

Føler han at dere har for lite sex da?

Dere må jo kommunisere sammen.

Her i huset har vi kanskje sex 1 eller 2 ganger i mnd... Jeg er ikke en sånn person som synes det er viktig, samboer'n synes det er viktig men kan jo ikke tvinge meg. Han sier han vil ha meg, så da må han ta til takke med det.

Jeg føler ikke jeg kan tvinge meg selv til å ha sex for hans skyld, hvis jeg ikke vil.

Jeg mener det motsatte. Sexlyst må jobbes for, og lyst avler lyst. Etter fødsel var det jeg som tok initiativet kanskje 1 av 10 ganger, men jeg "tvang meg selv" til å nyte det så godt som mulig. Vi hadde hele tiden en kommunikasjon på dette også, og han la raskt merke til det når jeg var "meg selv igjen", 5mnd senere..

Vi er også utslitte på kvelden, men det handler om å tvinge seg selv i ny og ne. Her i huset har nok jeg mer lyst enn ham, og vi har oss alt fra tre-åtte ganger i uka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...