Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #1 Skrevet 26. desember 2013 Jeg må sitte mindre ved dataen og har dermed bestemt meg for å begynne med litt håndarbeid. Jeg er helt totalt amøbe når det kommer til håndarbeid så vet ikke helt hva jeg skal lage. Jeg har begynt med et par sokker nå. Strikker siste sokken nå. Kommer til å bli noen sokker fremover Har også bestilt utstyr til å lage smokkesnor nå. Datteren min og nabobabyen er mine prøvekaniner Hva annet kan en amøbe på håndarbeid lage? Og hvordan lære meg å hekle osv.? Anonymous poster hash: 53a2c...d35
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #2 Skrevet 26. desember 2013 YouTube lærte meg å hekle iallfall! Anonymous poster hash: 34125...740
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #3 Skrevet 26. desember 2013 Jeg hekler, strikker , broderer, syr og maler. Søker opp oppskrifter og tips via nettet, pulss der lærer jeg meg nye ting. Hekling og strikking lærte jeg vis diverse filmer på nett. Anonymous poster hash: 4ee87...74f
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #4 Skrevet 26. desember 2013 Jeg lærte meg å strikke v hjelp av YouTube og div andre sider Hekling har mamma prøvd å lære meg, men får det ikke helt til.. Men alt kan læres v hjelp av videoer på nett Anonymous poster hash: 2ca04...97a
Sydamen Skrevet 26. desember 2013 #5 Skrevet 26. desember 2013 Denne boka er genial om du vil sy barneklær! http://www.bokklubben.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=6949707
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå