Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #1 Skrevet 26. desember 2013 Sitter her med verdens nydeligste gutt på 4 dager 💕 Han er helt perfekt! Men, stinga gjør vondt som fy, jeg må tisse i dusjen for å overleve og amminga er en affære jeg gråter meg gjennom siden veslegutten suger for langt ut på nippelen og det blir blodblemmer som sprekker og gir meg sår. Bytter mellom stillinger osv, men vi har nok noen uker med vondt fremfor oss før blir bra! Hvor lang tid har dere brukt på å få til ammingen og når ble vondtene der nede bedre? Anonymous poster hash: 8fe49...542
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #2 Skrevet 26. desember 2013 Knip sammen brystvorta med fingrene før du stapper den i munnen, da får du inn mer og slipper å bli så sår. Anonymous poster hash: c50e6...424
Gjest MMJ Skrevet 26. desember 2013 #3 Skrevet 26. desember 2013 Åååååå Huff.... det blir bare bedre - jeg lover
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #4 Skrevet 26. desember 2013 Ha ha:) kjenner meg igjen i d å tisse i dusjen. Men d gir seg fort og er raskt glemt. Mye er bedre etter 7 dager! Hadde samme ammeproblemet med første. Ble bedre etter ca 14 dager. Hun var lite sugevillg og var sinnsykt vondt å amme. D blir bedre men forsøk trikset med å knipe brystvorten sammen. Babyen jeg har nå hadde godt tak med en gang:) ikke vært sår mer enn 3 første dagene pga svært hyppig amming. Anonymous poster hash: 64063...934
Lessismore Skrevet 26. desember 2013 #5 Skrevet 26. desember 2013 Huff, stakkars deg. Kjenner meg igjen. Gutten min er 4 uker idag, og nå går alt så mye bedre. Det blir bedre dag for dag, hold ut!
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #6 Skrevet 26. desember 2013 Kjøpte ammeskjold og knota litt med det når det ble for vondt. Det falt av konstant, men ga brystene mine en pause og mulighet til å hele seg litt. Anbefales Ble bedre etter ca 2 uker for meg. Anonymous poster hash: a5ba9...022
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #7 Skrevet 26. desember 2013 Ha ha:) kjenner meg igjen i d å tisse i dusjen. Men d gir seg fort og er raskt glemt. Mye er bedre etter 7 dager! Hadde samme ammeproblemet med første. Ble bedre etter ca 14 dager. Hun var lite sugevillg og var sinnsykt vondt å amme. D blir bedre men forsøk trikset med å knipe brystvorten sammen. Babyen jeg har nå hadde godt tak med en gang:) ikke vært sår mer enn 3 første dagene pga svært hyppig amming. Anonymous poster hash: 64063...934 Hvorfor skriver du sms-språk? D? Slitsomt å lese, skriv heler hele ordet!!! Og til HI: nippel? Really??? Er du 15 år gammel? Det heter BRYSTVORTE. Anonymous poster hash: f03b6...72c
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #8 Skrevet 26. desember 2013 Det blir bedre! Kan ikke utrykkes sterkt nok.. Den første tida var helt forferdelig for meg også. Spiste 8 paracet til dagen i 2 uker etter fødsel pga underlivssmerter (totalruptur), amminga funka dårlig, måtte bruke sjold som førte til dårlig tømming av brystet og til slutt brystbetennelse... Husker tilbake til barseltida med med skrekk og gru... desverre... starten kan være beintøff. MEN; det blir bedre!! Lykke til! Anonymous poster hash: 96476...4ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå