Gå til innhold

Hvordan vite at man er forelsket i "voksen" alder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det slik at man sender og mottar sms hele tiden og vil treffes hele tiden?

Er så usikker på om jeg er forelsket, sist jeg var forelsket var 10 år siden..20 år..jeg svevet jo............

Nå er det ikke slik, ikke enda i alle fall, men jeg kan sitte å se på han i flere timer og vi kysser hele tiden, og jeg som trodde jeg hatet å kysse ( takket være et tidligere dårlig forhold)

Usikker nå...vi er ikke sammen enda, men har pratet hver dag i 6 uker...bør jeg backe litt ut? Vet ikke om jeg er forelsket jeg...... eller er jeg...hjelp.......

Anonymous poster hash: 1c03c...ac0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det slik at man sender og mottar sms hele tiden og vil treffes hele tiden?

Er så usikker på om jeg er forelsket, sist jeg var forelsket var 10 år siden..20 år..jeg svevet jo............

Nå er det ikke slik, ikke enda i alle fall, men jeg kan sitte å se på han i flere timer og vi kysser hele tiden, og jeg som trodde jeg hatet å kysse ( takket være et tidligere dårlig forhold)

Usikker nå...vi er ikke sammen enda, men har pratet hver dag i 6 uker...bør jeg backe litt ut? Vet ikke om jeg er forelsket jeg...... eller er jeg...hjelp.......

Anonymous poster hash: 1c03c...ac0

Det høres helt klart ut som om du er forelsket ;).

Om man ønsker eller kan sende sms hele tiden kommer an på flere ting, og det er nok ikke uvanlig å også være litt mer redd for sterke følelser når man forelsker seg i voksen alder. Og så fint at du har funnet ut at kyssingen er noe helt annet enn tidligere med ham :).

Anonymous poster hash: 36351...7ea

Skrevet

Tror ikke man skal sammenligne to forelskelser, jeg - i hvert fall ikke forelskelser som oppleves på så forskjellige stadier i livet. Bare det at det er en annen mann inne i bildet vil jo gjøre det anderledes enn med forrige mann.

Det at du kan sitte og se på ham i timevis og at dere kysser hele tiden tyder jo på at kjemien er på plass.

Så hvorfor i all verden skulle du ønske å backe ut?? Se hvor dere går, ikke tenk for mye på det, men bare nyt selskapet, mannen og følelsene.

Lykke til :)

Anonymous poster hash: c09e4...bc3
Skrevet

Ja, back for all del ikke ut når noe virker lovende..! Det er bare frykten som taler ;)

Anonymous poster hash: 36351...7ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...