Gå til innhold

sterke menssmerter og tak i ryggen gravid uke 21

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet med sterke smerter i halv 5 tiden inatt, hadde tak i underlivet/rygg fra og til fram til i 10 tiden.. ringte føden og skulle komme inn på en sjekk, men det gav seg så jeg skal se det an. Tok en uvi hjemmetest og den var negativ.

Har noen av dere opplevd sånne smerter? Har googlet litt og ble bekymret for at det kan være premature rier, vonde kynnere? Kjenner mye liv, faktisk mere idag enn jeg har gjort noen gang..

Anonymous poster hash: ae6e5...add

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prematurt rier kan innebære så lite smerter at du ikke behøver å merke mye til de, så jeg ville definitivt reist for en sjekk. Du kan få riehemmende som kan stoppe, eller utsette fødsel, men har det kommet for langt er det ingen ting de kan gjøre. Og uke 21 er, som du vet, ikke forenelig med liv.

Ta en tur på sykehuset du, jenta ;)

Anonymous poster hash: 039e0...40b

Skrevet

Aner ikke hva du bør gjøre, men vil uansett ønske deg all lykke til! :)

Skrevet

Jeg har hatt det to ganger i mitt svangerskap, i henholdsvis uke 23 og i uke 27.

Det var ganske sterke smerter, men det varte kortere enn hos deg, ca i 2 timer. Og så forsvant det like fort som det kom.

Jeg spurte jo jordmor om dette men hun kunne ikke svare på hva det var :o

Men uansett så er jeg i uke 39 nå, så alt har gått etter planen likevel :)

Skrevet

Du bør dra inn på sykehuset!

Det kan være at kroppen din forbereder seg på fødsel, og da har de en mulighet til å utsette den, slik at babyen kan være der inne så lenge at den har en sjanse til å overleve.

Skrevet

Hadde definitivt dratt på sykehuset for en CTG og en vaginal undersøkelse for å sjekke livmortappen. Har selv fått stoppet prematur fødsel, det er ikke noe å spøke med.

Anonymous poster hash: 93523...346

Skrevet

Hvordan går det?

Har tenkt mye på deg.

Håper alt er bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...