Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #1 Skrevet 26. desember 2013 Jeg har en datter som har veldig lyst på en slik, men jeg er litt usikker. Selv synes jeg nesten de ser litt ekle ut, dukker som hovedsakelig er laget for voksne mennesker som duller med dem og behandler dem som ekte babyer. Det kan jo være fordommene mine som taler. Blir den mye lekt med? Anonymous poster hash: 24b4a...efb
valkyrien Skrevet 26. desember 2013 #2 Skrevet 26. desember 2013 De er griseskumle, det hadde aldri kommet en sånn en inn i mitt hus...
mylittlecat Skrevet 26. desember 2013 #3 Skrevet 26. desember 2013 Nei fysj, de er grusomt stygge! Og uansett, om det var så at de var aldeles bedårende, hadde det aldri vært aktuelt å kjøpe dukke til barn til den prisen.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #4 Skrevet 26. desember 2013 Prisen er grei, men jeg synes selv de er litt ekle fordi de enten ser ut som sovende/døde babyer eller fordi de har helt ville øyne. Veldig usikker på om jeg orker å ha en sånn i hus, men samtidig er den jo ikke til meg. hi Anonymous poster hash: 24b4a...efb
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #5 Skrevet 26. desember 2013 Husker det var en kunde som bar rundt på en sånn når jeg jobbet i butikk. Først trodde jeg det var en ekte baby, helt til hun kom til kassen.. Litt ekkelt!! Men, det er jo du som bestemmer Anonymous poster hash: bcf26...9ed
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #6 Skrevet 26. desember 2013 De er jo søte da. Anonymous poster hash: 60102...063
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 26. desember 2013 #7 Skrevet 26. desember 2013 Niesen min harde en sånn dukke og den ble mye lekt med, jeg syns de er kjempefine
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #8 Skrevet 26. desember 2013 Haha, hun får IKKE lov til å gå rundt med den ute blant folk! Blir eventuelt til lek her hjemme, men jeg har veldig delte følelser. Jeg synes de er så ekte at de ser ekle. Har også sittet og sett på litt filmer på Youtube nå og blir helt satt ut over enkelte mennesker. En familie fra USA hvor mor, bestemor og datter alle sammen er helt ville. De har et helt rom fullt av klær, ammeputer, senger +++ til sine 7-8 dukker. Handler med dem, mater dem, skifter på dem osv. Nei, føler litt at disse dukkene er lagd for mennesker som ikke er helt som alle andre... Får tenke litt på om jeg vil ha en slik i hus. Anonymous poster hash: 24b4a...efb
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #9 Skrevet 26. desember 2013 Syntes noen av de er veldig søte, og noen skikkelig skumle! Men hadde ikke giddet å kjøpe en sånn til datteren min, mest pga pris og kvalitet som ikke helt henger sammen . Men hvor gammel er datteren din? Og hvordan vet hun om de dukkene? Min på 8 vet ikke hva en reborndukke er. Anonymous poster hash: cc47e...2c4
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #10 Skrevet 26. desember 2013 Vil du virkelig koste på no slik pris og som ikkje tåler slik behandling som normale dukker. Anonymous poster hash: ce442...e52
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #11 Skrevet 26. desember 2013 Ser ut som disse jentene storkoser seg med dukkene i alle fall. Anonymous poster hash: 60102...063
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå