Gå til innhold

Hvor mye har dere gått opp i julen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke peiling, har ikke badevekt som virker (heldigvis!!) Men klærne passer fortsatt, så da er det vel ikke så gale:-) La meg si som min mor: det er ikke det du spiser mellom jul og nyttår du legger på deg av, men det du spiser mellom nyttår og jul:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gått ned fire kg etter en heftig runde med omgangssyke på toppen av morgenkvalme. Virkelig fått kjørt meg denne jula. :-/

Vil heller være frisk og slite med 3-4 kosekilo i pluss altså.

Anonymous poster hash: 0f828...f1e

Skrevet

Jeg har tatt av 36 kilo siden mai. Veide meg i dag og er et halvt kilo mer enn før jul. Men tror det er mye vann. Gleder meg til å komme i gang med trening igjen og vanlig mat. Sliter litt med å ikke følge vanlig rutine med mat og trening :-)

Anonymous poster hash: a7082...0f1

Wooooow så flink du har vært👍 Hva har du gjort for å gå ned 36 kg ?
Skrevet

Jeg spiser så mye jeg vil av usunn mat og drikke men legger likevel ikke på meg :D

Veldig greit jeg siden jeg er litt for glad i cola og sjokolade.

Skrevet

Har nok lagt på meg godt i jula ja.. akkurat hvor mye er jeg ikke helt sikker på, men har lagt på meg 7 kg på 17 uker :cry: (er gravid)

Anonymous poster hash: dddd8...178
Skrevet

Gått opp 1 kg.

Anonymous poster hash: 6f076...b81
Skrevet

Oppdaget rett før jeg skulle på julelunch at har gått ned over 2 kg siden jeg veide meg et par uker før jul :) feirer nå med ribbe og suksessterte mens jeg lovpriser amming :)

Skrevet

Samme som alltid, ikke lagt på meg i alle fall.

Anonymous poster hash: 9a8ef...c93
Skrevet

Jeg spiser så mye jeg vil av usunn mat og drikke men legger likevel ikke på meg :D

Urettferdig!! 😡😡😡😡
Skrevet

Urettferdig!!

Syns det er veldig greit egentlig jeg ;)

Skrevet

Gått opp 1 kg.

Anonymous poster hash: 6f076...b81

Samme her. Er gravid så håper det er litt derfor også :)

Anonymous poster hash: b7f4b...da7

Skrevet

Har nok gått opp et par kg sia desember begynte, kombinasjoner av mye sykdom og mye besøk/ shopping , men de kg'ene forsvinner fort igjen i januar Så stresser ikke.

Skrevet

Urettferdig!!

Syns det er veldig greit egentlig jeg ;)

Ja, hadde synes det var greit hvis jeg hadde det slik. Men dessverre så legger jeg på meg bare av å se på usunn mat 😪

Skrevet

Jeg har tatt av 36 kilo siden mai. Veide meg i dag og er et halvt kilo mer enn før jul. Men tror det er mye vann. Gleder meg til å komme i gang med trening igjen og vanlig mat. Sliter litt med å ikke følge vanlig rutine med mat og trening :-)

Wooooow så flink du har vært👍 Hva har du gjort for å gå ned 36 kg ?
Takk :-)

Jeg har "bare" begynt å trene, spiser kun godteri på lørdagen og spiser lite og sunt i hverdagen. Funka som ei kule :-)

Skrevet

I hele desember har jeg gått opp rundt 4 kg. Gleder meg mandag, da begynner jeg med kickstarten min :)

Anonymous poster hash: c6a1a...59c
Skrevet

Høres veeeeldig greit ut 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...