Gå til innhold

Kan disse være postive?? (Bilde)

Anbefalte innlegg

Skrevet

10 og 11 dpo?

Anonymous poster hash: 1c401...a3f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er jo 100% positive begge to.. Skjønner ikke dette med å legge ut bilder av SÅ klare tester:p

Skrevet

Håper du har rett bustetroll, for jeg har aldri i mitt liv tatt slike billigtester før. Trodde strekene skulle være like sterke men disser er like svake 2 dager på rad :(

Skrevet

Gratulerer! Hcg dobler seg vel på 48 timer, så i morgen bør det bli litt tydeligere. :)

Skrevet

I følge HCG tabeller jeg finner på nett så er nivået høyere enn 25 som testene slår ut på ved 10/12 dpo..

Så i følge de skulle vell streken vært kjempesterk nå? Føler jeg leser over alt at flere hundre i hcg nivå ved 14 dpo.. Så på 10 og 12 dpo burde jo testene være knall rosa.. Mulig jeg missforstår dette ...!?

Skrevet

Det kommer jo helt an på når egget fester seg og om hvor mye hcg som skilles ut i urinen. Disse er positive :)

Skrevet

Kjære deg... det ER faktisk lov å juble nå. Du skal bli mamma. :)

Skrevet

Mine så slike ut også:) Og jeg var gravid:) :)

Gratulerer!!

HCG hormonene vil komme til å stige frammover, og streken blir davstetkere i fargen..

Anonymous poster hash: 73dc3...a3d

Skrevet

Håper du har rett bustetroll, for jeg har aldri i mitt liv tatt slike billigtester før. Trodde strekene skulle være like sterke men disser er like svake 2 dager på rad :(

Neida de er så svake i starten, det er helt normalt :)

De er i alle fall positive. En slik usikker test som man ofte ser her, er slik at man må bøye og vri hodet alle veier, og virkelig legge godvilja til for å se en skyggestrek. Her er det 2 klare streker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...