Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #1 Skrevet 26. desember 2013 Jeg er gravid i uke 18, har vært på ul og hos legen. MEN jeg føler jeg ikke gravid lenger...Ikke spesielt tegn til mage og lite liv i magen... Noen som kjenner seg igjen og kan fortelle meg litt om mulige tegn jeg skal kjenne etter? Førstegangsfødende på 31 år :-) Takker for svar. Anonymous poster hash: 9f328...d3c
Tessolinen Skrevet 26. desember 2013 #2 Skrevet 26. desember 2013 Magen begynner ikke alltid å synes så tidlig, hos meg( jeg har en liten "kosepose" fra før)begynte den ikke å synes skikkelig før rundt uke 20-21.. Noen får ikke mage før langt over halvveis. Og tegn til liv kjente jeg ikke ordentlig før litt senere enn det.. Ikke bekymre deg så veldig og følg magefølelsen din, hvis du er veldig usikker så be om at legen kan finne hjertelyden, det er alltid veldig betryggende jeg selv kjøpte en doppler som jeg likte å bruke en gang i blant bare for å være sikker kos deg og lykke til
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #3 Skrevet 26. desember 2013 Magen begynner ikke alltid å synes så tidlig, hos meg( jeg har en liten "kosepose" fra før)begynte den ikke å synes skikkelig før rundt uke 20-21.. Noen får ikke mage før langt over halvveis. Og tegn til liv kjente jeg ikke ordentlig før litt senere enn det.. Ikke bekymre deg så veldig og følg magefølelsen din, hvis du er veldig usikker så be om at legen kan finne hjertelyden, det er alltid veldig betryggende jeg selv kjøpte en doppler som jeg likte å bruke en gang i blant bare for å være sikker kos deg og lykke til Tusen takk for fine og betryggende ord :-) Anonymous poster hash: 9f328...d3c
Kliko Skrevet 26. desember 2013 #4 Skrevet 26. desember 2013 Det med liv i magen skal du ikke bekymre deg for. Jeg kjente ikke liv i magen før jeg var godt over 20 uker og de kom ikke hver dag før enda seinere. Mqge hadde jeg ikke før jeg var over 6 mnd på vei, så det kan du sikkert også ta det helt med ro:-) Tror non det går bra :-) regner med at du skal på ul snart? Da får du se om alt er i orden der :-) lykke til med alt og prøv å senke skuldrene og nyt julen :-)
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #5 Skrevet 26. desember 2013 Det med liv i magen skal du ikke bekymre deg for. Jeg kjente ikke liv i magen før jeg var godt over 20 uker og de kom ikke hver dag før enda seinere. Mqge hadde jeg ikke før jeg var over 6 mnd på vei, så det kan du sikkert også ta det helt med ro:-) Tror non det går bra :-) regner med at du skal på ul snart? Da får du se om alt er i orden der :-) lykke til med alt og prøv å senke skuldrene og nyt julen :-) Tusen takk for fine ord :-) Jeg har vært på ul i uke 16 ca. Skal nyte julen nå ja Anonymous poster hash: 9f328...d3c
Kliko Skrevet 26. desember 2013 #6 Skrevet 26. desember 2013 Det med liv i magen skal du ikke bekymre deg for. Jeg kjente ikke liv i magen før jeg var godt over 20 uker og de kom ikke hver dag før enda seinere. Mqge hadde jeg ikke før jeg var over 6 mnd på vei, så det kan du sikkert også ta det helt med ro:-) Tror non det går bra :-) regner med at du skal på ul snart? Da får du se om alt er i orden der :-) lykke til med alt og prøv å senke skuldrene og nyt julen :-) Tusen takk for fine ord :-) Jeg har vært på ul i uke 16 ca. Skal nyte julen nå ja Anonymous poster hash: 9f328...d3c Hvis alt var bare bra på ultralyden kan du nok slappe av ja :-) god jul!:-)
<3 mine søte små<3 Skrevet 26. desember 2013 #7 Skrevet 26. desember 2013 Da jeg var gravid førstegang, kjente jeg ikke liv før ca uke 21. Magen kom også rundt da. Å være bekymret er normalt, for det lille nurket er jo ønsket Om du fortsetter å være engstelig , ring legevakta. Masse lykke til
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #8 Skrevet 26. desember 2013 Har vært uheldig mange ganger så jeg var livredd hele svangerskapet. Alt var skummelt. Det gikk bra til tross for alle krisetanker. :-) Anonymous poster hash: a2281...01b
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #9 Skrevet 26. desember 2013 Her kjente jeg ikke stort med liv før i uke 24, kjente litt av og til fra uke 17, men ikke noe daglig eller noe før uke 24. Følte meg ikke gravid i det heletatt svangerskapet gjennom fra uke 9. Og mage fikk jeg ikke før uke 26, da gikk det fra nesten flat mage til en stor "og kul" på 3 dager (ungen lå innmed ryggen frem til da, da flyttet han seg fremover i magen!) Fikk likevel en frisk plugg på 3690 kg og 57 cm Anonymous poster hash: b6629...adb
Tired mama Skrevet 26. desember 2013 #10 Skrevet 26. desember 2013 Du er nok akkurat i den perioden der man kanskje føler seg minst gravid. Kvalmen og trøttheten har gått over og man har ikke begynt å kjenne liv enda. Bare slapp av og vent noen uker. Plutselig popper magen frem, du kjenner masse liv.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #11 Skrevet 27. desember 2013 Tusen takk for alle tilbakemeldinger alle sammen Betyr veldig mye. Skal sies at igår på kvelden kjente jeg tydelig liv i magen Synd ingen andre kjenner det enda. Anonymous poster hash: 9f328...d3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå