Mama Christmas Skrevet 26. desember 2013 #1 Skrevet 26. desember 2013 Jeg måtte le litt for meg selv da jeg satt her med kaffekoppen og tilfeldigvis kikket over på juletreet. Junior har tatt pyntingen seriøst, og tydeligvis ikke gitt seg etter vi pyntet det sammen på lillejulaften. For her henger det til og fra-lapper, slipset fra julaften (som jeg har lett etter og begynt å lure på om havnet i papirsekken fra gaveåpningen) og gavebånd fra pakkene. Alt nøye og sirlig plassert på forskjellige steder på treet så det passer inn med resten av pynten. Beste juletreet!
sug lut Skrevet 26. desember 2013 #2 Skrevet 26. desember 2013 Å, så herlig! Vi har pynt av den typen som faktisk har blitt årlig tradisjon og som vi ikke tenker over at er bisarr lenger, hehe, den har jo vært på treet i femten år.
Mama Christmas Skrevet 26. desember 2013 Forfatter #3 Skrevet 26. desember 2013 Det er gjerne det som blir den beste julepynten, og som man husker i alle år
seigdamererbest Skrevet 28. desember 2013 #4 Skrevet 28. desember 2013 Treet vårt er blitt tilholdsted for alle duplopersoner i huset. Der ligger de på grenene og slapper av, gynger i julepynten etc. Og i "höyt i toppen den blanke stjerne" kan vi bytte ut med "höyt i toppen en 7 mnd kattunge" ;-)
weihnachtmarkblomstre Skrevet 28. desember 2013 #5 Skrevet 28. desember 2013 Treet vårt er blitt tilholdsted for alle duplopersoner i huset. Der ligger de på grenene og slapper av, gynger i julepynten etc. Og i "höyt i toppen den blanke stjerne" kan vi bytte ut med "höyt i toppen en 7 mnd kattunge" ;-)Kult! Jeg elsket duplo, og er en typisk duploperson. Kan jeg få komme å slappe av i treet ditt? Eller er det fullbooka nå?...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå