Gå til innhold

Å skifte jobb på lite tettsted..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bare jobbet på min plass i 6mnd etter å ha flyttet til mannens hjemsted. Det er innenfor samme yrke men en annen plass jeg lurer på å søke. Samtidig er det så tett mellom arbeidsplassene, men liker meg ikke så godt hvor jeg er nå. Flotte mennesker men likevel et dårlig arbeidsmiljø. Det skal sies at den jeg vil søke på ligger fire min m bil fra huset og den jeg har nå er 10-15min m bil.

Men føler der blir som å dunke noen i ryggen når man stadig møter på samme menneskene.... Hva gjør jeg?

Anonymous poster hash: f3e90...e11

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva du jobber med eller om det kommunalt/offentlig eller privat?

Min erfaring på små steder er at det ikke kryr av jobber, mange får en jobb og blir der "livet ut". Ville derfor søkt om du ikke trives så godt der du er nå. Det kan bli lenge til neste gang det lyses ut en stilling, og du skal jobbe i mange år til. Jeg syns du skal ta sjansen, jeg. Lykke til :)

Anonymous poster hash: fe511...646

Skrevet

Det blir fra kommunalt til privat for å si det sånn..

Anonymous poster hash: f3e90...e11

Skrevet

Vil tro at det er lettere å bytte fra kommunalt til privat enn motsatt, med tanke på at folk snakker osv. Men det er bare min oppfatning. Vet ikke hvor lite sted du bor på, men jeg bor på et lite sted. Vet hvem mange er, men ikke alle. Det er ikke så mye snakk om jobb når jeg møter kjentfolk, mer om hva som skjer i hverdagen og livet generelt.

Anonymous poster hash: fe511...646

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...