Anonym bruker Skrevet 25. desember 2013 #1 Skrevet 25. desember 2013 Sønnen min er 7 mnd og våkner av den minste lyd. Når jeg går inn og sjekker han før jeg legger meg så våkner han. Har prøvd å være musestille, men han våkner! Hvis jeg lister meg inn kan det gå bra, men om jeg bare går barbeint på gulvet så våkner han av lyden. Tar jeg på sokker KAN jeg greie å liste meg inn uten at han våkner Noen tips? Jeg blir gal Anonymous poster hash: 4914d...737
BareMas Skrevet 25. desember 2013 #2 Skrevet 25. desember 2013 Hjemmestrikka ullsokker! Holder beina varme og gjør at du beveg deg lydløst. Hadde en periode med jenta her, hvor hun våknet mye om natta og måtte sovne i hendene mine før jeg kunne legge henne tilbake i senga igjen, hadde jeg glemt sokkene da, var det på'an igjen. Endte opp med at jeg sov med de på. Var kanskje ikke et sånt tips du håpet på? Men det kan være en periode og da vil det gå over, men noen er bare lettsøvd.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2013 #3 Skrevet 25. desember 2013 Ikke gå inn til han. Du kan bare se i døra, eller våkner han da også? Sett senga slik at du ser han godt fra døra, så slipper du å gå helt borttil. Hvis han er var på lyder ellers når han sover, så ville jeg i en periode ha skrudd opp lyden på tv, radio, sette på støvsuger etc... Veldig tungvint med en baby/barn som ikke får sove hvis det er helt stille, eller som våkner av den minste lyd. Ha døra inn til han åpen mens dere snakker/ser tv, gjør husarbeid osv utenfor. Anonymous poster hash: 7b65e...397 Anonymous poster hash: 7b65e...397
Musemora Skrevet 25. desember 2013 #4 Skrevet 25. desember 2013 Her har det alltid vært mye lyder. Tv, radio, katter som bråker, ringeklokke, tlf osv osv. Har resultert i at jeg gjerne kan slå på lyset inne hos ungene og støvsuge etter de har sovnet. Er ofte sånn at det er foreldrene som er skyld i alt ungene er vare. Venn barnet gradvis til mer og mer bråk.
Isola&Lille+julegave Skrevet 25. desember 2013 #5 Skrevet 25. desember 2013 Babycall med kamera så du slipper å gå inn.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 #6 Skrevet 26. desember 2013 Hadde samme utfordring med sønnen, og uansett hvor mye vi prøvde, klarte han aldri å venne seg til å sove dersom det var lyd. Fikk heller aldri til at hans ovnet i vogn på f.eks. restaurant eller annet offentlig sted. Jeg støtter rådet om å ikke gå inn på rommet. Hos oss måtte vi til og med få han på eget rom, for han våknet av den minste lyden mannen eller jeg laget. Vi brukte sovepose så vi var sikre på at han hadde det godt og varmt, god babycall, og ellers holdte oss langt unna soverommet med mindre han våknet. Må legge til at han nå sover tungt som en vanlig 5-åring når han først sover, men han trenger fremdeles at det er stille for å sovne. Og våkner veldig lett på morgenen om det er lyder. Anonymous poster hash: 27c9a...4fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå