Anonym bruker Skrevet 25. desember 2013 #1 Skrevet 25. desember 2013 Og hvorfor? Eksen til mannen? Tidligere venninner? Jobbkollega? Eks? Nabo?.... Anonymous poster hash: 399bc...235
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2013 #2 Skrevet 25. desember 2013 Det er vel ikke vanlig å ha fiender? Har aldri jeg vært borti annet enn i krimbøker ihvertfall... Anonymous poster hash: 66fba...03e
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2013 #3 Skrevet 25. desember 2013 Ingen fiender, men er noen som ikke liker meg i det hele tatt. Men det er deres tap, har folk rundt meg som liker meg for den jeg er Anonymous poster hash: 7a1b1...b45
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2013 #4 Skrevet 25. desember 2013 Ja faktisk. En tidligere venninne som viste seg å være en helt annen enn det hun utga seg for. Overbeviste mannen om at jeg var utro, gjorde alt i sin makt for at han skulle gå fra meg. Jeg fortjente han ikke, og han skulle forlate meg uten å si et ord mente hun.. Så kan vel kalle hun en fiende. Anonymous poster hash: eb1bb...a1e
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2013 #5 Skrevet 25. desember 2013 Vet ikke om jeg kan kalle det fiende, men "alle" vet at vi misliker hverandre sterkt. Vi er aldri enige, og har hatt våre utbrudd mot hverandre i all offentlighet. Han jobber mot meg uansett hva jeg foretar meg, og har fått med seg en venninne til å spre allslags rykter om meg. Hun har aldri likt meg heller, så de rottet seg tilslutt sammen. Merkelig nok møttes vi på en fest i sommer, der begge var like bedugget, og vi fikk snakket litt ut og ble enige om å være venner. Har ikke møtt fyren etter det, men tipper at det fortsatt er det samme gamle... Helvete startet da jeg fikk noe han (eller, de to) ikke fikk, og jeg fikk mye positiv oppmerksomhet rundt det. De taklet det ikke så bra, i tillegg til at vi er personer som overhode ikke har rett kjemi. Har ikke vært så voldsomt etter den festen, og jeg har hvert fall ikke hørt noe rykter eller drittsnakk. (Han er 20, jeg er 22, og JA, det er rimelig barnslig!) Anonymous poster hash: 4742c...580
Gjest Relegere Skrevet 25. desember 2013 #6 Skrevet 25. desember 2013 Jepp. Et par. Men bryr jeg meg? Nope.
frk Nilsen Skrevet 25. desember 2013 #7 Skrevet 25. desember 2013 øhhhh... nei Sist var vel i 8-klasse eller noe
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2013 #8 Skrevet 25. desember 2013 Tror min største fiende må være meg selv... Anonymous poster hash: 0015a...be5
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2013 #9 Skrevet 25. desember 2013 Ja, jeg har tydeligvis det... Ei som jeg studerte sammen med, ti-elleve år siden vi var ferdig utdannet. Hun driver og sprer rykter om meg som også går ut over andre, virkelig ille rykter. Siste 3-4 årene har hun ikke gjort noe - såvidt jeg har hørt, men hvis hun starter på igjen så kommer jeg til å anmelde henne! Jeg mener også at hun stjal noe som for meg var veldig verdifullt en gang, men jeg kan ikke bevise det. Men kan ikke vært så mange andre enn henne. Anonymous poster hash: 4af02...b8f
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2013 #10 Skrevet 25. desember 2013 Jeg vet ikke...Jeg er litt paranoid, har lett for å tro at folk har noe imot meg. Det bunner nok i mitt dårlige selvbilde... Anonymous poster hash: 42aef...7cf
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2013 #11 Skrevet 25. desember 2013 Har hatt det tidligere vet jeg, tydeligvis utløst av at jeg sa noe som provoserte/ traff et ømt punkt og gjorde at jeg ble lagt for hat. Ble engang mislikt subtilt, men likevel merkbart, av en jeg bodde i bofellesskap med. Bortsett fra at han feilaktig trodde jeg spiste av maten hans, så er jeg uviss på årsaken... Men kjemi hadde vi virkelig ikke. Hans kjæreste som også bodde der hadde også oppfattet hans følelser, og sa til meg en dag: "Du er jo en slik person det bare ikke går an å mislike, man blir raskt glad i deg og fortsetter å være glad i deg, men kjæresten min hater deg visst...!? Aner du hvorfor?" Måtte bare le da... Anonymous poster hash: dae77...1ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå